Skip to main content

به سازاچ فراموشکار بی منطق !

به سازاچ فراموشکار بی منطق !
Anonymous

به سازاچ فراموشکار بی منطق ! - این زبان نوشتاری ترکی با الفبای ترکی، در کدام کشور رواج دارد ؟ ! چرا از الفبای کریل اسلاوی یا از الفبای لاتین مسیحی یا از الفبای فارسی و عربی اسلامی، در تمام کشورهای ترک تبار استفاده میشود ! ؟ چرا امثال سازاچ به زبان ترکی و با الفبای ترکی ، در جایی نمی نویسند ؟ و همه به این شکنجه گاه ایرانی پارسی، روی آورده اند و مثل مازوخیست ها خود را آزار میدهند ؛ و زجمت ما میدارند؛ بقول شاعر ؟ !
به علی سعادت !-- ای پیر برنا !-- چرا پیام اهورایی زردشت را باز فراموش کردی و تکراریات پیشین را نوشتی ؟ !-- با آذری تجزیه طلب ضد ایرانی بی منطق ،نمیشود طور دیگری حرف زد! او را یا باید در اینجا...یا فردا در درون ایران ،چنان درهم کئبید تا دیگر نگوید در 70 سال پیش، نه نام ایران وجود داشت! نه زبان فارسی وجود داشته! نه کورش و نه استوانه ای ،و نه تخت جمشیدی و نه شاهنامه ای و

نه فردوسی وحود داشت. همه اینها را یهودیان و انگلیسی ها با کمک رضاشاه ساختند ! و در آینده تهران پایتخت آذربایجان جنوبی خواهد بود و ........قره باغ را فارسها به ارمنی ها بخشیدند !
با این گونه شونیست های راسیست سپاراتیست بی منطق! مانند- سازاچ و لاشین و لوایی و بابک آزاد و آلیار و تورک اوغلو و یره قارادیسیقلیق و علی ایکس و آشچی و قاشقچی و ترکعلی و تهرانقلی و ترابی قشقایی ...باید فقط ... چون از یک جامعه و فرهنگ قاجار فئودالی مغولی ، وارد قرن 21 شده اند تا از طریق این سایت ایرانی فارسی زبان، به درمان عقدههای چند صد ساله خود بپردازند ، و فکر میکنند علی آباد، شهری است در حوالی ابرقو و مراغه.