Skip to main content

دوستان ! در کمنت های زیر

دوستان ! در کمنت های زیر
Anonymous

دوستان ! در کمنت های زیر بازهم شاهد " تخریب و عقده و کینه های پان ترک بی هویت و بی تاریخ " نسبت به موضوعات چند هزارساله یک کشور هستید.
مردم جهان و مردم ایران اکنون در فکر مسائل امروز و آینده هستند ولی این نوادگان کینه توز و بی فرهنگ مغول همچون مذهبیون ارتجاعی ،مدان در باطلاق و مرداب و فاضلاب قرون گذشته غواصی میکنند تا ثابت نمایند سایرین هم مثل خودشان وحشی و شترچران بوده اند.
تمام موزههای اروپا و امریکا و ایران پر از آثار باستانی چند هزلر ساله ایرانیست. تمام کوه و دره و شهر و روستا و زمین و آسمان ایران فرهنگی کنونی مملو از نقش و نگار و خط و تصویر است، بازهم این عقده ای های بدون فرهنگ و تمدن در امریکا و اروپا ،نشسته اند و میگویند" ازهاری دیوانه ،بازهم بگو نواره!"
در طی 3 قرن گذشته و در دوره باستان ؛طی 5 قرن پیش از میلاد، دهها مورخ و ایرانشناس و شرق شناس ،به تاریخ و تمدن و فرهنگ کشورهای

باستان؛ مانند ایران اشاره نموده. صدها کتاب و فیلم و موزه در این مورد ساخته شده ولی نوادگان مغول و ترکان شرق آسیای میانه، بقول نیچه- " چون خودشان چیزی ندارند، بشکل غریزی و ...وادار میشوند که بگویند دیگران نیر همچون خودشان بی ریشه و بی تبار هستند".
همه این خودآزاری های مازوخیستی شونییسم ترک، به آنان کمکی نخواهد نمود ،و ایران در دست ایرانیان است. زبان و فرهنگ ایران ،پارسی است. آینده در دست ایرانیان خواهد ماند. "منطقه قره باغ" در دست صاحب اصلی اش ارامنه آرامیست. ایران ستیزان نادان و بی فرهنگ هم ، با اسامی مستعار مغولی ،در دیاسپورا نشسته و مجیزه گوی اردغان و نتانیاهو و ترامپ و خامنه ای ترک و داعش جنایتکار، در این سایت شده اند .