Skip to main content

سخنی با بهزاد کریمی

سخنی با بهزاد کریمی
Anonymous

سخنی با بهزاد کریمی
اخیرا ایشان با تهاجم اپورتونیستی به بهانه جنگ در سوریه، با حمله به دولت ترکیه علیه ملت تورک خیز برداشته است برای کسی تازه گی ندارد.
او که در این سن و سال، علیه دولت ترکیه معرکه گیری راه انداخته است همان کسی است که در خرداد 1385 زمانیکه ملت قهرمان آزربایجان برای استرداد حقوق ملی مدنی، حقوق فرهنگی و آزادیهای سیاسی خویش با اعتراضات وسیع علیه رژیم فاشیست اسلامی تهران، به خیابانها ریخته بودند، هنگامی که مزدوران و پاسدارن رژیم، مردم آزربایجان را با شلیک رگبار گلوله بخاک خون میکشیدند، ایشان بجای هواداری از اعتراضات بحق مردم آزربایجان، بجای حمایت از حقوق انسانی آنان، با لحن تمسخر آمیزی خطاب بمردم آزربایجان میگفت:
"مردم...! خر نشوید! خر نشوید!
آری، مردم آزربایجان ماهیت ضد تورک چنین عناصر پانفارس را بخوبی می شناسند، رفتار تحقیر آمیز وی را فراموش

نکرده اند.
ایشان که همواره نان را به نرخ روز میخورد، هنوز که هنوز است لحن تحقیر آمیز و گستاخ وی، که با جسارت پانفارسیستی که همواره از تحقیر ملت آزربایجان خودداری نمیکند، نوشته هایش را میتوان در صفحات اینترنت به عیان مشاهده نمود.
او کسی است که سیاستهای ضد تورکی را به بهانه های مختلفی، از جمله به بهانه "تمامیت ارضی"، به بهانه دفاع از هژمونی "استعمار پانفارسیسم " و "ایرانیت"، حتا به بهانه حمایت از" پکک" و دیگر سازمانهای تروریستی به پیش میبرد.
با توجه به سیاست اپورتونیستی وی که آشکارا با حمایت از امپریالیسم آمریکا و گروههای تروریستی منطقه به بهانه مظلوم جلوه دادن اکراد مسلح، از فرصت استفاده کرده ماهیت ضد تورکی خود را در گفتار و نوشته های خود به نمایش میگذارد.
ایشان با جو گیر شدن در آتمسفر ضد تورکی و برای دنباله روی از سیاستهای پانفارسیستهای خارج از کشور، ماهیت اپورتونیستی خود را به حدی رسانده است، که آشکارا از امپریالیسم آمریکا برای دخالت و به آتش کشیدن منطقه خاورمیانه حمایت میکند.
او که تا دیروز خود را کمونیست معرفی میکرد، اکنون چه شده است با حمایت از تروریستهای مسلح از دخالت عموسام برای حمله و مداخله در امور داخلی کشورهای خاورمیانه هواداری میکند؟
وی که طرح ایجاد منطقه امن در شمال سوریه، که از طرف ترکیه برای اسکان دادن آوارگان سوری را، "شبیخون دولت اردوغان" تلقی میکند، کسانیکه هزاران تن از آنان توسط گروههای تروریستی مختلف از سرزمین شان رانده شده اند، آیا نباید این انسانها به سرزمینشان باز گردند؟
از کی کشور سوریه کردستان نام داشت که حالا میخواهند به بهای قتل عام 15 میلیون انسان و خالی کردن ملل ساکن آن، سرزمین اعراب، سرزمین ترکمنها و دیگر مللیتهای سوریه را، کردستان معرفی کرده، در آنجا پایگاه نظامی "امپریالسم"بر پا کنند؟
آقای بهزاد کریمی که برای ایجاد کردستان بزرگ برای اکراد که فقط سه در صد کل جمعیت سوریه را تشکیل میدهند، سر از پا نمی شناسد، آیا بیش از ده میلیون عرب و میلیونها ترکمن سوری،که سالهاست علیه رژیم دیکتاتور بشار اسد میجنگند، و چهار صد هزار کشته داده اند، نباید در نوار مرزی شمال سوریه آنان نیز کشور مستقل خود را داشته باشند؟
ایشان که با سواستفاده از جو ضد ترکی، فرصت را غنیمت شمرده برای قهرمان شدن در نزد پانفارسها موج سواری میکند، از طرفی مدافع تجزیه کشور سوریه است، آیا چنین حقی را در جغرافیای موسوم به ایران برای سی و پنج میلیون مردم آزربایجان جنوبی نیز قائل است؟
آیا مردم آزربایجان جنوبی نیز حق دارند در جغرافای موسوم به ایران کشور مستقل خود را تشکیل دهند؟!