Skip to main content

شاه ، آخرین مامور استعماری

شاه ، آخرین مامور استعماری
Anonymous

شاه ، آخرین مامور استعماری غرب در ایران بود. به این دلیل تاریخ مصرفش که تمام شد، امریکا و انگلیس گوشش را گرفتند و انداختند بیررون . او طبق شعار مرسوم، سگ زنجیری امریکا در ایران بود. مصاحبه های اطراافیان و وزرای وی بعد از انقلاب نشان میدهند که او نه ملی بود و نه سکولار بلکه یک خرافاتی شیعه، از نظز دلاری، یک دزد، مدافع منافع اسرائیل و امریکا و غرب. ضد فرهنگ و ضد چهرههای ملی فرهنگی ایرانی، خودسر، دیکتاتور، زنها را ناقص العقل میدانست، خودش گرچه دیپلم دبیرستان هم نداشت، نوابغ تحصیل کرده مشاورش مانند نهاوندی را از اطاقش انداخت بیرون، به ارتش اعتماد نداشت، فریبهای ساواکی مانند آن ثابتی بهایی ساکن امریکا را خورد ،و گلسرخی و دانشیان را اعدام نمود. میلیاردها دلار ،خودش و افراد فامیل و خانواده اش از سرمایه و بودجه ایران را دزدیده و به خارح منتقل نمودند. ضد ملی بودنش آنست که آثار باستانی را طبق

گزارش یونسکو و سفرنامه های توریستهای فرهنگی خارجی، تعمیر نمی نمود و نجات نداد. آخوندها دهها برابر بیشتر از محمدرضا پهلوی ، به تعمیر آثار باستانی ایرانی پرداخته اند و این ننگی است برای خانواده ضد ملی و غیر ایرانی پهلوی !
امثال" الوندی دروغین " در این صفحه، که مدام با نام های متغیر ،به چپ و حزب توده و اپوزیسیون و روشنفکران ایرانی ، دشنام میدهد و آنها را مسئول " سقوط و زباله شدن پهلوی "معرفی میکند، خودش به احتمال قوی " یک ساواکی سابق یا یکی از ...ست " ، که برای رد گم کردن، سوپ و سالادی درست کرده ، از پرخاش به چپ و مدعی دروغین تمامیت ارضی ایران!
با درود به استخانلوی سابق !