Skip to main content

آقای جمال! میگوئی؛ پکک نیستی،

آقای جمال! میگوئی؛ پکک نیستی،
Anonymous

آقای جمال! میگوئی؛ پکک نیستی، ممکنه نباشی، اما سخن گویش هستی. و تا حال ثابت کردی که بزرگترین دشمن ملت تورک هستی. بیست و چهار ساعت در این صفحه علیه ملت تورک تبلیغات زهر آگین میکنی.
اما روزی از این کار پشیمان خواهید شد. وقتیکه غرب فیتیله تان را پائین بکشد، گوشی دستتان خواهد آمد.
ادعا میکنی سوریه کردستان است؟ نه جانم. سوریه هیچ وقت کردستان نبوده است. اگر در آنجا سه درصد کرد هست، بیش از ده میلیون عرب هست، بیش از چهار میلیون تورکمن است. اگر قرار باشد در سوریه کردستان ایجاد شود، باید ترکمنستان نیز ایجاد شود، باید برای مسیحیان نیز کشور ایجاد شود، باید برای ده میلیون عرب که در شمال سوریه علیه رژیم بشار اسد میجنگند،دولت ایجاد شود. شما با این تبلیغات الکی به جائی نخواهی رسید.
ملت سوریه به هیچ وجه حاضرنیست سوریه تجزیه شود. وزیر امور خاجه اسد گفت؛ اگر اکراد میخواهند در سوریه زندگی کنند، باید

سلاحشان را زمین بگذارند، از دولت سوریه تقاضای پاسپورت سوری نمایند، والا شهروند سوریه محسوب نمی شوند، همه شان باید سوریه را ترک و به اقلیم کردستان عراق برگردند. و الا دمشق حضور مسلح عده ای تروریست را در شمال مرزهای خود تحمل نخواهد کرد.
آقا جمال ما بعنوان یک انسان با شما پان کردها صحبت میکنم لطفا افکار زیاده خواهی و کشور گشائی را از سرتان بیرون کنید. در غیر اینصورت به ضررتان تمام خواهد شد.
آنچە کە شما شب و روز علیه دولت و ملت تورک انجام میدهد نە تنها انسانی و مبتنی بر حقوق بشر نیست بلکە دول خارجی با هندوانه گذاشتن زیر بغلتان، بدین وسیله اوج وحشیگری و بربریت را نسبت به همسایگان تان نشان میدهید.
شما با ترویج و حمایت از تروریسم در مرزهای سوریه، عراق، ترکیه و آزربایجان، اوج بربریت را نسبت به ملل دیگر به اثبات رساندید.
از سوئی بطرز خنده داری مدام از اشغال سرزمین صحبت می کنی. کدام سرزمین؟ شما کجا صاحب سرزمین بودید که ادعای سرزمین میکند؟ صدام شما را به ترکیه و آزربایجان دئپورت کرد حالا ادعای سرزمین میکنید؟ سرزمینتان آنجا نزد بارزانی است. نه جای دیگه.
شاید فکر کردید با زاد و ولد بیش ازحد در کشورهای همسایه که شما را به عنوان مهمان پذیرفته اند، با تغییر ترکیب جمعیت انشالله صاحب سرزمین خواهید شد؟
شما بدروغ از اشغال سرمین تان دم میزنی. کدام سرزمین؟ این فاشیزم پانکرد است که به کمک امپریالیسم غرب سرزمین آزربایجان، سرزمین ترکیه، سرزمین سوریه، سرزمین عراق را اشغال کرده است. نه دیگران.
این شما پان کردها هستید که باید سرزمین سوریه، عراق و ترکیه و آزربایجان را ترک کنید، نه بر عکس.
دست پیش میزنی که پس نیفتی؟! شما عجب روئی داری!
نکند فکر مکینی چون در دست امپریالیسم منطقه به عنوان ستون پنجم، شما را کوک میکنند، به اهداف نامبارک کشور گشائی تان نائل خواهید شد؟
فکر میکنی با کردستان نامید کشورهای همسایه آرزوی زیاده خواهی تان بر آورده خواهد شد؟
اگر مردم کرد در گیر جنگ و کشت و کشتار هست، تقصیر خودتان است نه کس دیگر. شما چنان از سرزمین مادری صحبت میکنی انسان خنده اش میگیرد. کدام سرزمین مادری؟
شما الآن یک و نیم میلیون فقط در اروپای مرکزی تشریف دارید، بعد از ده پانزده سال تعدادتان حد اقل ده میلیون خواهد شد. آنوقت دراروپا نیز ادعای سرزمین مادری خواهید کرد؟
در ضمن تظاهراتی ک به بهانه اکراد در بعضی دول اروپائی علیه دولت و ملت تورک برگزار میشود کلیدش جای دیگه است. اکراد فقط بعنوان عامل دست و پیاده نظام نقشه های امپریالیستی هستند.
پناهنده کرد که محتاج نان شب است، چطور از اقصا نقاط اروپا سوار هواپیما میشود یک هفته قبل از تظاهرات در هتلهای پاریس اتراق میکند؟ ... در خیابانهای فرانسه به اماکن، محل کار، به مغازه های مردم ترک حمله کند، زن و بچه مردم ترک را مورد ضرب و شتم قرار داده با قلدری مغازه هایشان را غارت کنند؟
فکر میکنید مردم تورک حساب این ... را از شما نخواهند خواست؟ تمام صحنه های حمله به اماکن عمومی، غارت مغازه ها، حمله به محل کار و سایر موارد، همچنین ضرب وشتم زن و بچه های مردم بصورت ضبط زنده ویده ئویی در دست است.