Skip to main content

پر رویی، زیاده خواهی، بی

پر رویی، زیاده خواهی، بی
Anonymous

پر رویی، زیاده خواهی، بی منطقی ،و ناشکری پان ترک تجزیه طلب آذری را ، میتوان در چند کمنت زیر ، ذر رابطه با کناره گیری دوشوکی از جنجالهای سیاسی دید.
انتظار نوادگان مغول از دوشوکی احتمالا این بود، که وی چرا وی با "ارتش یعقوب لیث صفاری"، قره باغ را از ارامنه پس نگرفت تا این ترک تباران راحت طلب سوسیال بگیر ،در اروپا و امریکا بنشینند ، و مدام تنفر قومی نژادی بین مردم ایران و همسایه گان در این سایت اشاعه دهند.
پیش از دوشوکی ،صدر الشراف از" وزیر فرهنگ بودن شورای گذار "وادار به استعفا شد چون همسر نوری علا، وی را در مصاحبه با تلویزیون شهرام همایون افشا کرد ،و از شریعتمداری انتقاد نمود ،چرا یک فرد ... ضد ایرانی تجزیه طلب، که ضد فرهنگ و تمدن باستان ایرانست، را وزیر فرهنگ "شورای گذار و حکومت موقت و دولت در تبعید "نموده است ؟ ! ، به این دلیل صدرالاشراف فرار را بر قرار ترجیج داد چون فهمید که

نمیتوان سر اپوزیسیون را کلاه بگذارد و در محافل اتنیکی قومی تجزیه طلب، منکر ایران و ایرانی باشد، و در میان اپوزیسیون ،خود را یک ایرانی دوآتشه معرفی کند.!
دوشوکی نیز مانند حسین راد بلوچ ، صدرالاشراف آذری، وعبدالله کرد مهتمدی، در گذشته با تجزیه طلبان، مرز بندی روشن نداشتند و می خواستند هم در در آنجا باشند و هم در میان ایرانیان. اسمائیل نوری علا، بارها به افشای اینگونه "بندبازان سیرک سیاست" قومگرا انتقاد نمود و آنان را افشا و رسوا کرد. شاید کنارگیری "جناب دوشوکی " بی ربط به افشاگریهای "نوری علا " درباره امثال او نباشد ! چون در میان ایرانیان ،دیگر تزلزل و اعتشاش فکری و غرض ورزی و مکاری آنان آشکار و عیان شده بود.
"حشمت رئیسی" نیز مانند نوری علا ، مدام به افشاگری و هکاری با تجزیه طلبان امثال دوشوکی و صدرالاشراف پرداخت.
ترک به ترکستان !
ایران متحد مرکزی واحد سکولار دمکرات سوسیال و منوگام ، فقط و فقط ، میهن اقوام اصیل ایرانی با اتوریته و هژمونی فرهنگ و زبان 15 هزارساله پارسی اهورایی است !