Skip to main content

ایرج مصداقی در گپ تلویزیونی

ایرج مصداقی در گپ تلویزیونی
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

ایرج مصداقی در گپ تلویزیونی گفت من پدرم غیرفارس است. یعنی پدرم تورک و مادرم فارس است
بعد گفت نباید اجازه داد غیر فارس ها به زبان مادری خود تحصیل کنند وووو. و بنده (علی) دقیقن به این خاطر می گویم که تورک ها نباید با فارس ازدواج کنند. به هیچ وجح. کسانی که از اینجور ازدواج ها متولد می شوند دشمنی انها با تورک ها شدیتتر از سایر دشمنان تورک است. و علت شناخته شده دارد بعدن خواهم نوشت.

چه در ورزشگاه تبریز و چه در همه جا ما تورک ها دشمن کورد ها نیستیم . و کوردها در هیچ کجای ایران مثل اذربایجان احساس راحتی و خودمانی نمی کنند. اما طرف حساب ما تروریست کورد است. دشمن ما ان کوردی است که در ارومیه .اذربایجانغربی به فرماندار تورک می گوید تورکی حرف نزن. ما دهن همچین کسانی را ...

چرا در اکسر شهرهای ایران علیه ترکیه شعار دادند کسی چیزی نگفت اما حمایت از ترکیه جرم است؟
بدون استثنا تمام

رسانه های فارس ها بخصوص بی بی سی .رادیو فردا . فرانسه.المان ووو همه از حمایت اذربایجان جنوبی از کشور برادر ترکیه در برابر تروریسم به خشم امدند. ما اکثر تورک ها اگر لازم باشد در کنار برادران ترکیه با دشمنان تورک هر کسی باشد خواهیم جنگید هیچ شکی در این نیست.

ما تورک ها جدایی خواه یا تجزیه طلب نیستیم بلکه از قم و اراک و طهران گرفته تا مرز کردستان در اذربایجان غربی وطن ما و خاک ماست و ان توسط فارس ها و با حمایت انگلیس اشغال شده و ما تورک ها موظف به بیرون راندن دشمن از خاگ خود هستیم.