Skip to main content

آقای جمال گوئی نافش با دروغ

آقای جمال گوئی نافش با دروغ
Anonymous

آقای جمال... دائمن در سایت ایرانگلوبال چاخان تحویل مردم میدهد.
آقای عزیز چرا در روز روشن دروغ میگوئی؟ این شما پان اکراد هستید که با حمایت دول غرب به شمال سوریه حمله برده چهار میلیون مردم آن سرزمین را از خانه و زندگی خود آواره کرده اید. این شما هستید که میخواهید در سرزمین عربها،ترکمن ها،مسیحی ها کردستان درست کنید.
این شما اکراد و گروههای تروریست داعش هستند با ولع زیاده خواهی منطقه را به آتش کشیده اید. انگار سوریه ملک خصوصی تان است با مظلوم نمائی از همه نیز طلبکارید.
در صورتیکه شماها جزو شهروند سوریه نیستید. پدر بشار اسد حافظ اسد به اکراد حتا شناسنامه نداد. حالا شما ادعا میکنید سوریه مال شماست؟ چرا با این ادعا های مضحک مردم را بخود میخندانید؟
چرا با اظهارات غیر واقع اخلاق سیاسی و حقوق انسانی دیگران را زیر پا میگذارید. جنابعالی ادعا میکنی ترکیه

فلان کرد و بهمان کرد بمب فسفر و ناپالم انداخت. کجا بمب ناپالم انداخت؟ چرا دروغ میگوئی؟ ترکیه کجا بمب فسفر و ناپالم استفاده کرده است؟ ...
خودت بهتر از همه میدانی قصد ترکیه از عقب راندن تروریستهای داعش در شمال سوریه ایجاد منطقه امن، برای اسکان دادن چهار میلیون انسان بی خانمان است. ترکیه از مظلومان و رانده شدگان حمایت میکند. چرا درک نمی کنی؟کسانیکه از ظلم و ستم داعش و یکک از خانه و کاشانه خود رانده شده اند.
انسانهای بی خانمان ایکه جنابعالی به آنان لقب "جانور" داده، انسانیت خود را به همه ثابت کردی.
چرا نمی خواهی قبول کنی این تروریستهای داعش و پکک است که با مهمات سنگین امپریالسیم با بمباران با کشتار مردم بی گناه ،کودکان، زنان و پیران، سوریه را به جهنم بدل کرده اند. این شما اکراد هستید که با بربریت ...
4.000.000 انسان را از سرزمین اجدای خود رانده و آواره کرده اید. مگر چهار میلیون پناهنده موجود در ترکیه از آسمان نازل شده اند، یا از سوریه به ترکیه پناهنده شده اند. چرا نمی خواهید واقعیت را قبول کنید؟
حالا با این ننە من غریبم های پانکردی از اخلاق و معرفت و حقوق بشر نیز دم میزنید؟ در ضمن سعی نکنید با مظلوم نمائی لباس گله گشاد عشیره ای عمامه، عبا و قبای خود را بر دیگران تحمیل کنید. فرهنگ شما برای آزربایجان بیگانه است. ما هیچ قرابتی با شما نداریم؛ نه طرز لباس پوشیدنتان نه اجدادتان اسماعیل سیمیکو! کسی که با وحشیگری و بربریت، صد ها هزار تن از مردم آزربایجان را قتل عام کرده است!