Skip to main content

این هشدار از ان کسانی است که

این هشدار از ان کسانی است که
Anonymous
عنوان مقاله:
هشدار

این هشدار از ان کسانی است که خود را ایرانی میدانند و ایران وسعادت مردمان ان دغدغه انها می‌باشد .تجزیه ایران که از سوی چپ بیش از صدسال است تدوین شده امروز ابعاد خطرناکی بخود گرفته است .چپ ایران تود ه ای و فدایی مروجان اساسی این برنامه امپریالیستی وضد ایرانی هستند .نمونه تاریخی این خیانت تاریخی را میتوان در تعطیلی سازمان حزب توده در اذربایجان در زمان پیشه وری یاداوری شد و تمکین این حزب بیگانه پرست از فرقه دمکرات پیشه وری .
نام سازمان ...فدایی خلق بر گرفته از فدایی های فرقه است .این سازمان تجزیه طلب در سرکوب ازادی ملت ایران به همراه حزب توده لحظه ای غفلت نکرد .
برای اهداف ملی نیاز به سازمان دهی ملی است .امروز چپ ها و تجزیه طلبان و پیروان ارتجاع سیاه اسلامی مجاهدین همه دارای سازمان هستند که در صورت فروپاشی همه این درندگان به میدان خواهند امد .نیاز اساس ما بسیج ملی علیه سرخ

سیاه چپ به ویژه و تجزیه طلب است . از سوی دیگر گروهای چپ و تجزیه طلب ابزاری در خدمت باند چهارگانه غرب یعنی دولت یهود فرانسه و امریکا و انگلیس در خاورمیانه هستند .غرب هیچگاه دوست ملت های خاورمیانه نبوده و نخواهد شد و تجزیه طلب با ایجاد اغتشاش در خدمت غرب تبهکار و نظام جهانی یهود است . اگر در قرون وسطا غرب با مقاومت صلاح الذین ایوبی روبرو بود امروز در های خاورمیانه با کمک چپ و تجزیه طلب بسوی غرب مکار باز شده است.