Skip to main content

به نظر می رسد مطلب پیرامون

به نظر می رسد مطلب پیرامون
کاوه جویا
عنوان مقاله:
شعار های ضد قومی در تبریز و نقش مزدوران سپاه پاسداران در آن (ویدئو)

به نظر می رسد مطلب پیرامون فحاشی مشتی از «تماشاگران» بسیج شده به دست سپاه پاسداران رژیم در ورزشگاه «یادگار» تبریز، به برخی از پشتیبانان فحاشی و اوباشگری فشار زیادی آورده است، به گونه ای که در کامنت های فیسبوکی به فحاشی و دروغپردازی های مسخره ای دست برده و اصل فحاشی های «مرگ بر فارس»، «مرگ بر کرد»، .... را انکار می کنند! این فحاشان «فیسبوکی» با این انکار حقیقت تنها خود را بیشتر مایه ی خنده می سازند، چرا که انکار رویدادی که همین ۵ روز پیش رخ داده و از آن صدها گزارش نوشتاری، صوتی و تصویری منتشر شده است، همچون انکار آفتاب در روز روشن است و شخصیت این قوم گرایان قلابی «فیسبوکی» را بیشتر به نمایش می گذارد.
این «فیسبوکی» ها، که به لطف امکان فوق العاده ای که کیانوش توکلی برای واریز کردن لجن در «ایران گلوبال» برایشان باز گذارده، یعنی کامنت گذاری از راه فیسبوک، هر هرزه ای را بدون امکان کنترل

در این تارنما روان ساخته اند، به خاطر نداشتن دلیل و مدرک منطقی به توهین های فردی مانند «اوباش آدمخوار» و بی وجدان و .... روی آورده اند، که جدا از به لجن کشیدن این رسانه آیینه ی شخصیت اینان نیز هست.
شخصی با آیدی «اسد صدیق» پس از فحاشی های بازتاب دهنده ی ماهیت خود، به دروغ و بدون آوردن هیچ دلیلی پای «رسانه» هایی «مانند جان به سران!» را به عنوان منبع خبر به میان می کشد و فیلمی را که در صدها شبکه ی اجتماعی دست به دست می چرخد و به آسانی می توان با ملاحظه ی اصل بازی به انطباق آن پی برد «قدیمی» می خواند. این اسد صدیق همان فحاشی است که پیش از این نیز بارها از همین مجرا توهین های قومی کرده و به زنده یاد دکتر مصدق نیز اهانت نموده است. وی هر مدرکی از جنایات ارتش ترکیه را، از جمله عکس کودکی که مورد هجوم این ارتش قرار گرفت و تصویر او جهانی شد، نیز به دروغ جعلی می خواند و اصل جنایت دولت ترکیه را بر ضد مردم کرد سوریه انکار می کند.
«اسد صدیق» همچنین دست به دامان رژیم جمهوری اسلامی شده و نوشته است:«از مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سطح کشوری خواستار رسیدگی و پیگرد قانونی تمام اشخاص و رسانه هایی هستیم که با بازی در میدان دشمن، با انتشار شایعه شعار علیه کردها و فارسها در تبریز، ضمن تخریب وجهه مردم آذربایجان و تُرک ها، مقدمات اختلاف میان اقوام کشور را فراهم می کنند.»!
آنچه که «اسد صدیق» می خواهد با فریبکاری بپوشاند، این نکته است که عامل فحاشی ها، نه «مردم آذربایجان و تُرک ها»، بلکه مزدوران کثیف رژیم جمهوری اسلامی هستند.

دروغپرداز دیگری با آیدی «حمدالله سلیمانی فرد» ضمن دادن «درس وجدان» نوشته است: «آقای کاوه جویا خودش چه احساسی دارد که ویدیوی چند سال پیش را این جا با اتفاقی از تاریخ ده روز قبل منتشر میکند؟»! در حالیکه این «اتفاق»، یعنی بازی فوتبال استقلال و تراکتورسازی ۵ روز پیش (و نه ده روز پیش)، یعنی در ۱۰ آبان ۹۸ برگزار شده و ایشان حتی زحمت نکشیده که دروغپردازی خود را دقیق تر جمع و جور نماید! به این ترتیب نخستین نشانه ی درس «وجدان» جناب «حمدالله سلیمانی فرد» در همین جا آشکار شده است!

نکته ی اصلی ای که دروغپردازان و فحاشان درصدد پوشاندن آن هستند، نقش رژیم جمهوری اسلامی و به ویژه سپاه پاسداران و نیز سرمایه دار فاسد و تبهکار حزب اللهی به نام «محمدرضا زنوزی مطلق» است، که ریشه ی این نمایش ساختگی «ضدیت قومی» می باشند.
دروغپردازان «فیسبوکی» همراستا با دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی می خواهند این اوباشگری و فحاشی را از گردن رژیم بردارند و به گردن هم میهنان ارجمند آذربایجانی بیندازند.
برای انجام چنین مأموریتی، اینان با ماسک قوم گرایی و با «سلاح» فحش و توهین به میدان آمده اند و کیانوش توکلی هم با باز گذاردن راه کامنت «فیسبوکی» در خدمت ایشان قرار گرفته که مایه ی تأسف است.