Skip to main content

تهدید مردم آزربایجان از طریق

تهدید مردم آزربایجان از طریق
Anonymous

تهدید مردم آزربایجان از طریق پان ایرانیستها.
توجه مردم آزربایجان را در داخل و خارج را به تهدیدهای جوجه فاشیستهای پان ایرانیست جلب میکنیم.
پیمان عارف از فاشیستهای معروف پان ایرانیست، با اشاره به استقلال خواهی هواداران تیراختور در استادیوم سهند تبریز گفت: «پاسخ ما به سوال یا یوگسلاوی یا چک اسلواکی هواداران تراکتور این است: نه یوگسلاوی نه چک اسلواکی. ۲۱ آذر را فراموش نکنید نزدیک هم هست!»
این فاشیست پان ایرانیست که به قتل عام مردم آزربایجان در سال 1325 بدست رژیم معدوم شاه افتخار میکند، بدون ذره ای شرم و انسانیت در ملا عام، مردم آزربایجان را به قتل عام دوباره تهدید میکند.
لازم به ذکر است که در پی استقلال خواهی جوانان آذربایجان‌جنوبی در استادیوم سهند تبریز، پان ایرانیست‌ها آشکارا ملت آذربایجان‌جنوبی را تهدید به قتل‌عام کردند.
موضوع از این قرار است جوانان آذربایجان روز جمعه ۱۰ آبان

۹٨ در جریان دیدار تیم های تیراختور و استقلال در ورزشگاه سهند تبریز پلاکاردی را به اهتزاز درآوردند که در آن به دو زبان تورکی و انگلیسی نوشته شده بود: «حق انتخاب با شماست، چکسلواکی یا یوگسلاوی»
لازم به ذکر است حدود سی سال پیش کشور چکسلواکی در اروپا طی یک فرآیند مسالمت‌آمیز به دو کشور چک و اسلواکی تقسیم شد و جمهوری چک امروز در زمره کشورهای توسعه یافته محسوب می شود. اما کشور یوگسلاوی که مردمان آن خواستار جدایی از یکدیگر بودند، علیرغم کشتار و نسل‌کشی از طریق جنگهای خونینِ داخلی، به ۷ کشور تقسیم شد.
در واکنش به برافراشتن این پلاکارد، «پیمان عارف» از پان ایرانیست های ترک‌ستیز، شامگاه سه شنبه ۱۴ آبانماه ۹۸، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «ایران اینترنشنال» ضمن نفرت پراکنی علیه ملت تُرک، به درخواست استقلال طلبی ترکها تاخت و ملت آذربایجان‌جنوبی را به «قتل عام در آینده نزدیک» تهدید کرد.
پیمان عارف این پان ایرانیست فاشیست با تکرار تهدیدهایش با گستاخی خطاب به مردم آزربایجان گفت پاسخ ما روشن است:
نه یوگسلاوی نه چک اسلواکی. ۲۱ آذر را فراموش نکنید نزدیک هم هست!»