Skip to main content

جناب س.ف. گرامی، گویا سخن

جناب س.ف. گرامی، گویا سخن
کاوه جویا
عنوان مقاله:
شعار های ضد قومی در تبریز و نقش مزدوران سپاه پاسداران در آن (ویدئو)

جناب س.ف. گرامی، گویا سخن دیگری ندارید که بارها یک پرسش پاسخ داده شده (در کامنت (11/07/2019 - 16:43) را تکرار می کنید! من آن پاسخ را دوباره همینجا برایتان می گذارم، به این امید که این بار چشمان گریزان شما آن را ببینند! اما جالب است که شما از هرگونه موضع گیری نسبت به عوامل اصلی توهین ها و قوم ستیزی ها در بازی ۱۰ آبان ۹۸، یعنی سپاه پاسداران، دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی، محمدرضا زنوزی مطلق و دیگر شارلاتان های وابسته به رژیم چون نادر قاضی پور طفره می روید و همه ی خشم و هجوم خود را متوجه گروه های کردی و پشتیبانان مردم کرد در برابر جنایات ارتش ترکیه ساخته اید! راستی چرا حتی یک کلمه هم از رژیم جمهوری اسلامی و مزدوران آن که عامل این همه جنایت و فساد در حق مردم ایران، از همه ی تبارها بوده و هستند نمی گویید و تنها به فارس و کرد که خود مورد ستم این رژیم ننگین هستند می تازید؟ در شرایطی که همه ی

جهانیان به ماهیت کثیف رژیم جمهوری اسلامی آگاه شده اند و به ویژه مردم ایران هر روز به شیوه های گوناگون نفرت خود را از این رژیم به شیوه های گوناگون، چون اعتصاب، همایش، شعار، راهپیمایی و... به نمایش می گذارند، چگونه است که شما که ادعای طرفداری از مردم آذربایجان را دارید نسبت به این رژیم کثیف ساکت هستید و در عوض به کسانی حمله می کنید که خودشان زیر ستم رژیم هستند؟ چرا می خواهید دشمن اصلی را که رژیم جمهوری اسلامی است از نظرها پنهان کنید و در عوض مردم کرد و فارس را به عنوان دشمن مردم آذربایجان معرفی کنید؟

و اما پاسخ پرسش تکراری شما بار دیگر در اینجا:
۱- بسیار پیش می آید که در نشر خبری از عکس ها و فیلم های آرشیوی برای روشن ساختن مطلب استفاده می شود. این نکته به اساس و بنیاد گزارش آسیبی نمی رساند و به ویژه در جاهایی چون ایران جمهوری اسلامی که روزنامه نگاری آزاد و مستقل ممنوع است، چیز عجیبی نیست که از عکس و فیلم نمونه در تشریح یک گزارش استفاده شود. البته در مطلب مورد ایراد شما هم اکنون فیلم قدیمی نیست.
۲ـ شما کوشیده اید کارهای ناشایست گروه کوچک اوباش ورزشگاه سهند(یادگار) تبریز را از گردن عامل اصلی آن، که رژیم جمهوری اسلامی و کارگزاران آن چون سپاه عاشورا و محمدرضا زنوزی مطلق می باشند، بردارید و مردم آذربایجان را عامل این کارها معرفی کنید. این کوشش شما، دانسته یا نادانسته، به زیان مردم آذربایجان و همراستا با طرح و خواسته ی رژیم جمهوری اسلامی است.