Skip to main content

دوستان گرامی، اکبر غفاری یکی

دوستان گرامی، اکبر غفاری یکی
تبریزی
عنوان مقاله:
اکبر غفاری شوهرعمه مهدی حمیدی شفیق است!

دوستان گرامی، اکبر غفاری یکی از خونخوارترین و سنگدلترین بازجویان و دژخیمان و شکنجه گران رژیم ولایت فقیه در تبریز و آذربایجان است که هم اکنون به تهران رفته و دارای پست های بسیار بالا در وزارت اطلاعات رژیم آخوندی شده است (به لینک زیر نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/63378

اکبر غفاری یکی از شوهرعمه های مهدی حمیدی شفیق است! شوهر عمه دیگر مهدی حمیدی شفیق نیز یکی از بازجویان و شکنجه گران رژیم در تبریز و آذربایجان به نام یوسف محمدپورفرشچی است! پدر مهدی حمیدی شفیق نیز سرهنگ پرویز حمیدی شفیق است که ده ها سال ها برای رژیم دوزخی ولایت فقیه در تبریز و آذربایجان کار کرده است!

پدربزرگ مهدی حمیدی شفیق نیز یکی از کمیته چی های خمینی به نام حاج احد حمیدی شفیق است که در شناسائی و دستگیری صدها تن از مجاهدین و کمونیست ها دست داشته و سردسته .....

..... روضه خوان ها و نوحه خوان های کوی سیلاب در تبریز بوده است!

دوستان گرامی، مرام و ایدئولوژی و ناسیونالیسم و انترناسیونالیسم و چپ گرائی و راست گرائی و کمونیسم و سرمایه داری به کنار! شما با هر ایدئولوژی که دارید و حتی اگر با من (تبریزی) و نوشته های من مخالف هستید داوری کنید! درباره چی؟

داوری کنید درباره این که مهدی حمیدی شفیق پان ترک چرا تا کنون حتی یک سطر درباره ددمنشی های شوهرعمه اش اکبر غفاری چیزی ننوشته است؟ آیا هزاران ترک که به دست اکبر غفاری در زندان ها و شکنجه گاه های آذربایجان شکنجه و سرکوب شدند ترک نبودند؟ چرا مهدی حمیدی شفیق درباره کارنامه پدربزرگ خودش حاج احد حمیدی شفیق چیزی ننوشته است؟ چرا مهدی حمیدی شفیق درباره پدر خودش پرویز حمیدی شفیق که سرهنگ رژیم آخوندی بوده است می کوشد همه چیز را پنهان کند؟

مهدی حمیدی شفیق چرا درباره رویدادهائی مانند مرگ جگرسوز و دیوانه کننده دختر ستمدیده ای به نام زهرا نویدپور لام تا کام خاموش ماند؟ آن هم زمانی که حتی از پان ترکترین پان ترک ها گرفته تا پان فارسترین پان فارس ها و کمونیست ها و چپ گراها و راست گراها و مجاهدین خلق و ..... درباره مرگ زهرا نویدپور دست به افشاگری های گسترده ای زدند؟ (به این لینک نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/66631

تنها گمانی که درباره مهدی حمیدی شفیق می توان بدان رسید این است که مهدی حمیدی شفیق از مأموران وزارت اطلاعات رژیم آخوندی بوده و کسی است که مأمور نفوذ در میان پان ترک هاست!

شما اگر پان ترک هستید حتما ماجرای "قوم تپه" در تبریز را که در تاریخ دوم شهریورماه سال ۱۳۹۰ رخ داد به یاد دارید که چگونه و به ناگهان مأموران رژیم مانند مور و ملخ به آن خانه ریختند و با مشت و لگد همه را دستگیر کردند! یکی از مهمانان آن خانه مهدی حمیدی شفیق بود که جز او کسی نمی توانست نشست پنهانی در آن خانه را لو دهد و برای فریب دیگران خودش نیز چند مشت خورده و بازداشت شود!

روشن نیست که مهدی حمیدی شفیق، پان ترک نمای دروغین وزارت اطلاعات، سرباز گمنام آقا امام زمان روحی و روح العالمین له الفداه با تئاترهائی که تا کنون بازی کرده و ادای پان ترک ها را درآورده است تا کنون چند تن را لو داده است تا به زنجیر کشیده شوند؟ و برای این خدمات ارزنده اش چه امتیازهائی را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده است؟