Skip to main content

جناب تبریزی ستاره دار که به

جناب تبریزی ستاره دار که به
Anonymous

جناب تبریزی ستاره دار که به دشمنان مردم آزربایجان هم، پان تورک خطاب میکند، تابحال حتا برای نمونه یکبار ندیدیم که جرت بخرج دهد و کلمه پانفارس و یا پانکورد را بدون نام بردن از کلمه پانتورک بکارد برد و گوئی از اکراد و پانفارسها وحشت دارد، انگار سرنوشتش در دست آنهاست، وقتی از پانفارس و یا پانکورد حرف میزند پشت بندش بلافاصله با عجله کلمه پانتورک را بکار میبرد تا پانفارس ها و پانکردها از اش دلخور نشوند، زیرا ممکن است کار دستش بدهد.
البته چنین دقت فوق العاده در سرتا پای مطالب وی به چشم میخورد.
برای اهل فن که با سیاست مشغولند بخوبی محرز است که در سازمانی که دور و بر او را پانکوردها فرا گرفته اند.
گردانندگان این تشکیلات به اصطلاح چپ که ذره ای سواد سیاسی ماکسیستی ندارند، بی آنکه حتا بدرستی معنای مارکسیسم بدانند از مارکسیسم دم میزنند.
آنها گویا با تهدیدهای تلویحی گاهی با ابرو در هم کشیدن ها،

گاهی با نان شکری، آقای تبریزی را تیز کرده به بهانه کمونیسم جلو انداخته اند تا بعنوان یک ضد تورک "مانقورد" در مقابل حرکت ملی مردم آزربایجان تبلیغات زهرآگین نماید. هر کس را که از حقوق ملی مدنی، آزادیهای سیاسی و حق تعییین سرنوشت صحبت کند، مثل رژیم آخوندی تهران به او انگ پانتورک بزند.
از طرفی چون اکراد داخل تشکیلات وی بطور آشکار هم در سوریه و هم در ایران با رژیم پانفارس تهران همکاری تنگاتنگی دارند، در حالیکه رژیم تهران از تروریستهای اکراد علیه ملت آزربایجان سو استفادره ابزاری میکند و خود اکراد همکاری با رژیم را پنهان نمی کنند، با در نظر گرفتن این نکته، حال این سئوال در ذهن متبارد میگردد آیا آقای تبریزی ستاره دار دانسته و یا نداسته با عوامل رژیم تهران همکاری نمی کند؟
زیرا رژیم تهران نیز به مردم آزربایجان پانتورک میگوید، او هم به مردم آزربایجان پانتورک میگوید. فرق او با رژیم چیست؟ کسی که مثل "آقای تبریزی" زبان مادری میلیونها انسان را با لحن گستاخ و متکبر، زبان خاله ای، زبان عمه ای، زبان دایه ای.. و امثالهم مسخره میکند؟ چه فرقی با مهره های رژیم اسلامی تهران دارد؟
یکی از بچه های تبریز که به جنازه استالین، و میلوزاویچ قسم میخورد میگفت؛ خیلی از آزربایجانیها بی صبرانه آرزو دارند به زیارت شرف حضور آقای "تبریزی ستاره دار" در خیابانهای تبریز نایل شوند.