Skip to main content

دوستان گرامی، مردم دردمند و

دوستان گرامی، مردم دردمند و
تبریزی

دوستان گرامی، مردم دردمند و درمانده و گرسنه ایران از یک سو گرفتار هزاران تیره روزی در دوزخی بی همتا در جهان به نام ایران آخوندی هستند و از سوی دیگر انگل های سیاسی ناسیونالیست در راه نابودی رژیم دوزخی ولایت فقیه سنگ اندازی می کنند!

روشن نیست کسی که با نام "بانوی ایرانی" نوشته هائی را به ایران گلوبال می فرستد هرزنامه های پان ترکی به نام ماشاءالله رزمی را خوانده است که این یکی هرزنامه را هم به ایران گلوبال فرستاده است یا نه؟

به این جمله نگاه کنید: (..... تعداد اتوبوس های مسافربری که از ترمینال مسافرتی تبریز به سمت ترکیه حرکت می کنند از تعداد ‏اتوبوس هائی که از همین ترمینال به سمت تهران حرکت می کنند بیشتر است!!! .....)

گوبلز تو آسوده بخواب که ما بیداریم!

نوشته های پان ترکی به نام ماشاءالله رزمی که برابر اعترافات خودش کمابیش چهل سال است در فرانسه زندگی .....

..... می کند کوچکترین پیوندی با هزاران تیره روزی و بدبختی که مردم ستمدیده ایران دچارشان هستند ندارند!

در نوشته های پان ترکی به نام ماشاءالله رزمی از شکنجه و کشتار هزاران زندانی سیاسی در زندان های رژیم آخوندی چیزی دیده نمی شود! تورم تازنده و گرانی های جهشی که ایرانیان گرسنه گرفتارشان هستند جائی در نوشته های ماشاءالله رزمی ندارند! به زنجیر کشیده شدن زن های ایرانی با حجاب سیاهی و تباهی و هزاران نابرابری که زن های ایرانی دچارشان هستند در نوشته های ماشاءالله رزمی جائی ندارند! فهم بیکارسازی های کارگران و رنجبران و ندادن مزد کارگران پس از آن که ماه ها مانند جانوران کار کرده اند برای ماشاءالله رزمی ناشدنی است و .....

کار ماشاءالله رزمی پان ترک نفرت پراکنی ناسیونالیستی، پان ترکنامه نویسی، فارس ستیزی، کرد ستیزی و ساختن داستان های دروغین درباره کردهای ستمدیده، ساختن داستان های خنده دار و اشترگربه ای درباره زبان مادری، به هم بافتن دروغ های شاخدار درباره دریاچه اورمیه و این بار هم نوشتن گوبلزنامه ای درباره تیم فوتبال تراکتورسازی است!

ترک بودن برای ماشاءالله رزمی برابر با پان ترک بودن است! چنان که در همین پان نامه نوشته است: (..... همصدائی ‏جمهوری اسلامی و اپوزیسیون آن در حمله به طرفداران تراکتورسازی و محکوم کردن همه ترک ها آشکار است! .....) محکوم کردن همه پان ترک ها که نه بلکه محکوم کردن همه ترک ها !!!

همان تیم تراکتورسازی که گرداننده آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است و دارنده آن سرمایه دار و دزد سرگردنه ای به نام محمدرضا زنوزی مطلق است در پان نامه ماشاءالله رزمی: (..... سمبل وحدت و یکپارچگی آذربایجانی ها می باشد! .....) همان تیم تراکتورسازی و تیم های فوتبال دیگری که ابزار مردم فریبی رژیم دوزخی ولایت فقیه هستند برای ماشاءالله رزمی دستاویزی برای نفرت پراکنی ناسیونالیستی و ریختن آب به آسیاب دوزخبانان دوزخی بی همتا در جهان به نام ایران آخوندی هستند!

اگر یک پان ترک یا پان فارس یا پان آریائی که نام خودش را پان ایران گذاشته است یا پان کرد یا پان عرب و ..... چنین پان نامه هائی را بنویسد شگفت آور نیست اما همه اینها به کنار!

سرکار خانمی که نام "بانوی ایرانی" را به روی خودتان گذاشته اید، آیا شما این هرزنامه و چرندنامه را خوانده اید که آن را به ایران گلوبال فرستاده اید یا نه؟ شما که از گروه بانوان ایرانی هستید چرا درباره هزاران بیداد و ستمی که بر زن های ایرانی می روند به ایران گلوبال نوشته ای نمی فرستید و این پرت و پلاها را به ایران گلوبال می فرستید تا از ایران گلوبال یک زباله دانی ساخته شود؟