Skip to main content

من که سر در نیاوردم این جماعت

من که سر در نیاوردم این جماعت
آشچی
عنوان مقاله:
سهمیه‌بندی بنزین؛ اعتراض‌ شهروندان در برخی شهرهای کشور+ویدو ها

من که سر در نیاوردم این جماعت به چی معترضن؟ بالاخره باید یه جوری خرج ایثارگران حزب الله لبنان و جهاد اسلامی فلسطین و انصارلله یمن و حشدالشعبی عراق و فاطمیون و زینبیون سوریه و صدور مجاهد و بسیجی به جمهوری آذربایجان و افغانستان و بحرین و صادرات آخوند به ممالک اروپا و غیره و غیره در بیاد یا نه؟ تازه این همه آقازاده با ژنهای خوبشون که درست نیست سوار چیزی کمتر از پورشه مدل 2019 بشند. صحیح نیست یعنی! یعنی این جماعت میگن که آقازاده ها سوار الاغ بشن مثلا؟ یعنی که خانم استاد بزرگوار آقای دکتر حداد عادل، از لندن خرید نکنه و مثلا از بوتیکهای داغون میدون انقلاب خرید بکنه؟ مردم چه توقعاتی دارن واقعا! اما دلار رفته بالا و خرجها هم زیاد شده. مردم باید خودشون شعور داشته باشن و بفهمن دیگه! همه چی رو که به آدم توضیح نمیدن!

بعد، شما فکرش رو بکن که چند درصد از بودجه باید فقط خرج شکم مبارک سردار رشید اسلام فیروزآبادی و گردن کلفت عالم برجسته علم الهدی بشه! تازه، آقایون علما و روحانی که نمی تونن با یک همسر سر بکنن، حوصله شون سر میره خوب! کارشون خیلی پیچیده و سخته. این همه مسائل و علوم حساس رو صبح تا شب دارن می شکفاند، مثلا بحث طهارت و نجاست که خیلی حیاتیه؛ مخصوصا در قرن 21 نمی تونیم خدای نکرده نجس بمونیم چون آقایون مجتهد به علت کمبود همسر روحیه شون پایین اومده.
خلاصه، اگه همه مخارج مهم رو بخوایم لیست بکنیم، مثنوی هفتاد من میشه. اینه که من میگم بنزین بشه حداقل 10 هزار تومن. امت همیشه در صحنه تقبل میکنن. فوق فوقش این طور فکر می کنیم که در شعب ابیطالب هستیم. اسلام مهمه یا رفاه فلان بقال و راننده تاکسی و عمله ساختمونی؟ مهم پیروزی اسلام و سلامتی حضرت آقاست که خدا رو شکر، هم اسلاممون پیروزه، هم آقامون سالم و سلامته.