Skip to main content

اینکه در ایران. در ترکیه .در

اینکه در ایران. در ترکیه .در
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

اینکه در ایران. در ترکیه .در سوریه کردستان وجود ندارد یک واقعیت تاریخی است. کرد ها از هند به عنوان برده برای کار در مزارع و دامداری به کوه های اناتولی اورده شده اند انهم در زمان امپراتوری تورک عثمانی. و صد سال قبل حتی بعد از فروپاشی عثمانی چیزی به نام کردستان وجود نداشت برای همین هم در موقع تقسیم کشور ها ی منطقه بعد از فرو پاشی عثمانی حتی یک متر به کردها به عنوان کردستان ندادند. بعد از تقسیم کشورهای عثمانی کردها 80 درصد در خاک عراق قرار گرفتند ولی بعدن به خاطر جوی و سرکوب شدید کردها توسط عربهای عراقی بخصوص صدام حسین خیلی از کردهای عراق به تورکیه.ایران و سوریه رفتند.
کردستان ایران در واقع سرزمین تورک ها و جزو اذربایجان است
مسلن اسم قدیمی سنندج. سننان داش است به تورکی یعنی سنگ شکسته.
تمام اسناد اوردن کردها از هند به اناتولی به عنوان برده برای کار در مزارع در ارشیوی ترکیه موجود است
و

گفته می شود بعضی از مسئولا ترکیه چند سال پیش این اسناد را می خواستند در اختیار رسانه ها بگذارند اما بخشی از مسئولان اداری ترکیه با اینکار موافقت نکرده اند و گفته اند این کار با حقوق بشر ناسازکار است ما نمی توانیم روحیه و اعتماد بنفس انها را ( کرد ها ) که اجداشان برده بوده یا هندی له کنیم. وووو. حالا جمال کرد از بالای کوه پائین امده رفته سوئد و در پشت کامپیوتر می گوید اذربایجان غربی کردستان است. :)
و سئوال مادام لیلا هم بهمین خاطر بود که اعتراضات در اذربایجان غربی را کرستان نشان دهد و از روی صادقانه و یا بعنوان یک سئوال معمولی از تورک ها نبود. منهم جواب سئوال ایشان را دادم :)
ولی بهر حال بهتر است الان روی حکومت اسلامی جنایتکار متمرکز بود . من همدردی خودم را با تمام خوانواده های کشته شدگان و زخمی ها در چند روز اخیردر مبارزه با حکومت اسلامی را ابراز میدارم حتی کرد ها