Skip to main content

امریکا به مخالفان حکومت

امریکا به مخالفان حکومت
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

امریکا به مخالفان حکومت اسلامی گفت فیلم های اعتراضات را به ما بفرستید
یعنی اعتراضاتتان را علیه حکومت از طریق ما پیکیری کنید شما لباس هایتان را خیس نکنید ما برای شما ماهی می گیریم.
بعدن وزریر خارجه امریکا گفت ایرانیان با ما تماس بگیرند خوب منظور کدام ایرانیان؟ من؟ خوانواده کشته شدگان؟ یا اپوزیسیون بی خاصیت در خارج؟ هیچ کدام. منظور وزریر خارجه امریکا خود مسئولان حکومت اسلامی بود که به انها می گفت تحریم های ما باعث این اعتراضات شده و شما باید برای حل ان با ما تماس بگیرید و مذاکره کنیم.

چرا کردهای ترکیه .سوریه.عراق حتی در خارج از کردهای ایران حمایت نکردند؟ راهپیمایی اعتراضی نکردند؟ حتی یک اعلامیه هم ندادند؟ و همینطور عصراعیل.فرانسه.انگلیس یقه خود را پاره نکردند؟
جواب خیلی ساده است کردهای ایران از نظر جغرافیایی. استراتژی. تشکیلاتی اقتصادی ووو هیچ نقشی برای غرب.برای سایر کردها و حتی برای

ملتهای ایران ندارند و حتی برای حکومت اسلامی ندارند. فقط حکومت اسلامی و فارس ها در کل از کردهای ایران می خواهند از انها عوض سیمان و سنگ استفاده کنند و سنگری درست کنند علیه تورک ها برای منافع فارس.
یادتان می اید وقتی یک گروه از حزب دمکرات که از عراق می خواستند وارد ایران شوند و مسلح بودند توسط کردهای ترکیه به رگبار بسته شدند ؟ و چند نفر از کرد های حزب دمکرات کشته و زخمی شدند و کردهای ترکیه به کردهای ایرانی گفتند ارباب این کوهها ما هستیم و شما قبلا برای تردد در این مسیر باید از ما اجازه بگیرید و اخرش هم کردهای حزب دمکرات برگشتند عراق.
در این درگیری بین کردهای ترکیه و کردهای ایران حکومت اسلامی فارس از طریق هوا با هلیکوپتر های جنگی از کردهای ترکیه حمایت می کرد. البته دقیقن بعد از این عملیات بود که سیاست اشتی ترکیه با کردهای ترکیه منحل شد
ترکیه متوجه شد اگر کردها با این خصوصیات پا بگیرند با همکاری و پشتیبانی عصراعیل. غرب و فارس ها در ایران ترکیه را به یک افغانستان دیگر تبدیل می کنند. و این یک واقعیت است. برای همین ترکیه جز مشت اهنین چاره ای دیگر نداشت. و همینکار را کرد . در واقع ان مشت اهنین برای عصراعیل.غرب و فارس در ایران بود و گرنه خود کرد ها برای تامین نیازهای اولیه زندگی مشکل دارند .