Skip to main content

ابوالفضل بهرام پور متولد ۱۳۲۰

ابوالفضل بهرام پور متولد ۱۳۲۰
Anonymous
عنوان مقاله:
آیا فرقی میان ترک اوقلی و ترک آغالی وجود دارد؟

ابوالفضل بهرام پور متولد ۱۳۲۰ در زنجان، پدرش به شغل چوپانی اشتغال داشته و نامبرده در کودکی در شهر ابهر در منزل آقای امام ، امام جمعه ابهر خانه شاگردی می کرده، در نوجوانی به توصیه امام جمعه ابهر به مدرسه فیضیه قم رفته و از شاگردان آیت الله شریعتمداری میگردد.
بعد از دو سال اقامت در حوزه، بعلت فساد اخلاقی توسط آیت الله شریعتمداری از حوزه اخراج گشته و مدتی در طهران به کار صحافی کتاب اشتغال داشته و سپس وارد دانشکده الهیات دانشگاه تهران میشود. بعد از اتمام درس به توصیه آیت الله بهشتی و دکتر باهنر به استخدام سازمان کتابهای درسی ایران در می آید.
نامبرده تالیف کتابهای تعلیمات دینی مدارس را در زمان شاه بعهده داشت. افرادی چون آیت الله بهشتی و باهنر و گلزاده غفوری که همگی از سردمداران رژیم جمهوری اسلامی هستند به همراه این جرثومه فساد کتابهای درسی برای کودکان و نوجوانان تالیف می نمودند.

نامبرده تالیف کتابهای تعلیمات دینی مدارس را در زمان شاه بعهده داشت. افرادی چون آیت الله بهشتی و باهنر و گلزاده غفوری که همگی از سردمداران رژیم جمهوری اسلامی هستند به همراه این جرثومه فساد کتابهای درسی برای کودکان و وجوانان تالیف می نمودند.
ایشان مفسر قران و نهج البلاغه است و متخصص علم جفر، علومی را که ایشان تدریس می کند و یا آموخته، ارزش علمی شان در حد داستان های حسین کرد شبستری و جینگوز رجایی است.
یکی از کشفیات ایشان این است که کلمه بسم الله الرحمن الرحیم از ۱۹ حرف تشکیل شده که اگر با مقدار عددی ابجد حساب کنیم میشود ۷۸۶ ،پس در مواردی که احتمال دارد کلمه نوشته شده بسم الله الرحمن الرحیم زیر پا بیفتد عدد ۷۸۶ را می نویسیم.
یکی دیگر از تالیفات ایشان کتابی است بنام چهره حضرت عزرائیل که در آن به قول خودش از روی احادیث درست و معتبر و بیشتر از قول ائمه اطهار، چهره عزرائیل را تشریح نموده و یا کتابی دارد در زمینه لجبازی با شیطان که در آن روش های گول زدن شیطان بیان شده.
در کتابی دیگر ایشان از نمازی صحبت میکنند که اگر قبل از تماس با همسر این نماز خوانده شود، فرزند بوجود آمده صالح میشود. جالب توجه اینکه ایشان سه پسر دارند که دوتای آنان اختلاس گر و سومی لواط کار است.
این مردک پست و فرومایه از مریدان و ستایشگران طیب (جاهل معروف زمان شاه که بجرم‌ شرارت اعدام شد) بوده و جزوه ای با نام "عاشقی را از این مرد بیاموزیم"در توصیف جوانمردی های این چاقو کش نوشته.
متاسفانه کُتب درسی در زمان شاه برای تربیت نسل آینده، بدست یک چنین جانورانی نوشته میشد و مضحک تر از همه اینکه در کنار صدها حوزه به اصطلاح علمیه که هیچ تولید نمی کنند جز خرافات و موهومات. شاه دانشکده الهیات را راه انداخته بود که آخوند مدرن تولید کند، یعنی از گوه و لجن و کثافات، عطر و ادوکلن بدست اورد.
این جانی همچنین مدرس روش ترجمه و تفسیر و همچنین موسس دفتر ترجمه و تفسیر دار القرآن و سازمان تبلیغات اسلامی تهران میباشد.
بهرام پور زمانی از مشاوران رجایی بود و مدتی نیز کارهای اجرایی وزارت کشور را بر عهده داشته است. در سال ۱۳۷۰ از طرف روابط بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان وابسته فرهنگی به باکو و نخجوان اعزام شد و در آنجا مشغول جاسوسی برای حکومت شد. وی در حال حاضر در قم سکونت دارد.
بعد از تظاهرات سراسری و عکس العمل شدید ملت به جان آمده از گرانی بنزین و کشتار و دستگیری وسیع جوانان خشمگین سران رژیم با کودنی و ابلهی خاص خود هرکدام سعی کردند گناه گران کردن بنزین را به گردن دیگری بیندازد، رئیسی اظهار داشت من با افزایش قیمت موافق نبودم، خامنه ای در سخنانی گناه را گردن سران سه قوه گذاشت.
بعد از کشتار و سرکوب وسیع، رژیم به وحشت افتاده از قیام مردم برای ایجاد رعب و وحشت در صدد کشتار زندانیان بطوریکه که دیگر مخالفان را با این شوک خشونت زمین گیر نماید بر آمده و از آنجا که رژیم نمی خواهد چهره رئیسی را مخدوش بنماید، میدان را به این چنین گوساله هائی داده که با اینگونه گفتار وحشت آفرینی نمایند.
این الدنگ نمی داند که خشونت ، خشونت میاورد و تظاهر کنندگان بعدی با تکیه به سلاح به تظاهرات خواهند آمد.
تنها راه مبارزه با آخوند مبارزه مسلحانه است، مبارزات مدنی ۴۰ سال است جواب نداده. احزاب مسلح باید سلاحشان در حمایت از مردم استفاده شود و مردم را در این مبارزه تنها نگذارند. طبق آمار رئیس کمیسیون امنیت مجلس در این تظاهرات بیش از ۴۰۰ نفر کشته و ۴۵۰۰ نفر مجروح و ۷۰۰۰ نفر دستگیر شدند.