Skip to main content

به این جمله زیباکلام دقت کنید

به این جمله زیباکلام دقت کنید
Anonymous

به این جمله زیباکلام دقت کنید
"معتقدم اگر نظام واقعا مورد تهدید قرار بگیرد، جنگ داخلی و مسائل قومیتی به وجود می‌آید"
در ادامه این شارلاتان فارس پرست میپرسد
"چرا در این 114 سال علی‌زغم تلاش‌هایی که صورت گرفته از انقلاب مشروطه تا انقلاب اسلامی و اصلاحات و ... چرا همچنان ما در ایران نتوانسته‌ایم یک ساختار سیاسی داشته باشیم که بر اساس قانون حکومت کند و حکومت در قبال کارهایش پاسخگو باشد"

جواب این سوال را خودش در بالا داده. برای این که مسائل قومیتی به قول ایشان پیش نیاید و انحصار فارسها در حاکمیت به خطر نیافتد دولت امنیتی و پلیسی و اطلاعاتی و ساواکی لازم است برای اداره این چنین مملکتی کمیته لازم است دوربین کنترل انسانها لازم است قطعی اینترنت لازم است. کدام دولت پلیسی پیدا شده که به مردم پاسخگو باشد جناب زیباکلام؟ واقعا شما فارسها چه عدله و نشانه های دیگری می خواهید تا باور کنید مشکل

ایران وجود منحوس خود ایران است؟ واقعا شک نمی کنید وقتی تاریخ می خوانید و می بینید چطور در دوره ای که امپراطوریهای چند ملیتی کلاسیک مانند اتریش مجارستان و عثمانی و غیره از بین می روند و دولتهای جمهوری ملی جای آنها را می گیرند چنین بلایی بر سر امپراطوری قاجار نمی آید؟ چرا ایران مانند ترکیه جنگ استقلال ندارد با اینکه در هر دو جنگ جهانی اشغال شد؟ دوستان ایران با این شکل و شمایلش دست پخت انگلیس و روسیه و رقابت آنها برای تامین نیازهای ژئوپولیتیک آنهاست نه نتیجه زحمت انسانهایی که در آن زندگی می کنند. برای همین هم این موجود ناقص الخلقه هر چه زودتر از بین برود برای انسانهای اسیر در چنگ آن بهتر است.