Skip to main content

جناب آقای گمشادزهی گرامی

جناب آقای گمشادزهی گرامی
دكتر عبدالستار دوشوكي
عنوان مقاله:
انتقاد از دکتر ایوب حسین بر و دکتر عبدالستار دوشوکی در مورد مولانا کوهی

جناب آقای گمشادزهی گرامی

امیدوارم در باره مقاله تان و نقد های شما در مورد اینجانب در اولین فرصت موجود مطلب مفصلی بنویسم که هم در مورد انتقادات جنابعالی باشد و هم روشنگری در مورد کل مطلب. صد البته تلویزیون های تکفیری و فحاشان بیمقدار و حقیر و مزدور نه در حد بنده هستند و نه هرگز شان خود را در حد این دراز آستینان مفلوک بی ادب و مفلس مزدور اجانب و سلفیت و رسانه های داعشی پائین خواهم آورد که جوابی به آنها بدهم. در بلوچی ضرب المثلی است که می گوید "کوچک راشیت بله کاروان وتی راه روءت" یعنی سگ عوعو و پارس می کند اما کاروان بدون اعتناء به پارس سگ به راه خود ادمه خواهد داد.

اما بطور خلاصه اینکه با انتقادات نابجا و تند جنابعالی در مورد هموطنان محترم و عزیز ایرانی (چه فارس چه خراسانی) موافق نیستم. من این مسائل را نه از چشم فارس (یا سنی و شیعه یا مذهبی و سکولار) که از چشم وهابیت و

مزدوران حقیر آن می بینم. و هرگز به هموطنان عزیر و محترم خودم زره ای توهین نخواهم کرد تا چشم بدخواه وهابیت کور شود. این خفاشان و فحاشان بددهن هرگز خللی در اراده من برای انعکاس صدای مظلومیت بلوچ و بلوچستان و بقیه نقاط ایران و برای سکولاریسم و دمکراسی وارد نخواهند کرد. هر چقدر هم مثل سگ پارس کنند.

عبدالستار دوشوکی