Skip to main content

خطاب من به این جناب علی است

خطاب من به این جناب علی است
Anonymous

خطاب من به این جناب علی است.در این که متاسفانه ارامنه یکی از عناصر ضد ترک و ضد آزربایجانی فعال در ایران هستند شکی نیست. اما بنده دشمنی با یهودیت و بهایت را نمی فهمم این دشمنی قرار است چه چیزی نصیب آزربایجان کند؟ این تبریزی سره نویس اگر در تبریز حزب تشکیل دهد همان عمه و خاله اش به زور عضو آن می شوند. ولشان کنید این جماعت ایرانچی را اینها وزنه ای نیستند در آزربایجان.
آزربایجان 70 سال بعد از نسل کشی 21 آذر دوباره طبقه ای تحصیل کرده پرورش داده و تازه در حال کمر راست کردن است تفاوت این نسل با نسل مرحوم پیشه وری این است که نسل جدید بسیار رادیکالتر است. اگر فارسهای ایران عرضه ترکهای ترکیه را داشته باشند و یک دموکراسی در قدوقواره دموکراسی ترکیه تاسیس کنند در

یک انتخابات آزاد احزاب ایرانچی در آزربایجان در صندوق رای دفن خواهند شد. شما اگر می خواهید خدمتی به آزربایجان کنید بروید کار تشکیلاتی کنید بروید فکر انباشت سرمایه در آزربایجان باشید بروید چند نفر را جمع کنید در یک زیرزمین و به آنها ترکی تدریس کنید. بروید یک زبان درست حسابی یاد بگیرید و خودتان را از مزخرفات نوشته شده به فارسی رها کنید. نباید امثال این تبریزی سره نویس انرژی افراد ملی را بگیرد...آزربایجان راه خودش را یافته باید هرطوری شده وطنمان را از لجنزاری که اسمش را ایران گذاشتند با کمترین هزینه ممکن بکشیم بیرون. ایران چیزی ندارد که به آزربایجان بدهد. کسانی که خیال می کنند ایران جایی برای زندگی خواهد شد در حال تلف کردن وقت خود هستند. ما از کشوری بحث می کنیم که در صد سال گذشته هم حاکم بی سواد داشته هم حاکم لوزان دیده که فرانسه و انگلیسی را مثل بلبل صحبت میکرد هم حاکم بنیادگرای دینی داشته هم حاکم تحصیل کرده روسیه. تمامی این ها همگی حکومت های ناکارآمدی از آب در آمدند و در نهایت به استبداد و فساد انجامیدند. جسد یکی از این حکام با بولدزر خراب شد جسد دیگری حتی روی خاک ایران را ندید جسد بعدی به زودی به سرنوشت جسد اولی دچار خواهد شد جسد سید علی هم احتمالا در خاک سیراب شده از ودکای روسیه خواهد آرمید.
اینها را از همه بهتر مرحوم محمدامین رسولزاده 100 سال پیش دید و دفتر پروژه ایرانچیلیق را بست و توانست بخشی از وطن را نجات دهد. ترک ها چیزی برای یاد گرفتن از فارسها ندارند. ارمنی ها گرجی ها روس ها و ترکیه بسیار جلوتر از فارسها و اکراد هستند، همزیستی با اینها اگر موجب عقبماندگی ما نشود مطمعنا حرکت ما به جلو را کند خواهد کرد.