Skip to main content

دوست گرامی، بختیاری، من نمی

دوست گرامی، بختیاری، من نمی
تبریزی

دوست گرامی، بختیاری، من نمی دانم شما کامنت های ایران گلوبال را در این بخش می خوانید یا نه و اگر می خوانید پاسخ می دهید یا نه؟ اگر بخواهید پاسخ دهید می توانید آن پاسخ را در برنامه ورد نوشته و با ایمیل به ایران گلوبال بفرستید.

دوست گرامی، بختیاری، نخست آن که دشنام دادن به هر کسی حتی کسی که بدترین دشمنی ها را با او داریم (مانند گردانندگان رژیم دوزخی ولایت فقیه) درمان کدام درد است و مرهم کدام زخم؟ رژیم چنین دشنام هائی را به جوانان کم سن و سال و ساده دلی که هوادار رژیم ولایت فقیه هستند نشان داده و خواهد گفت که دشمنان ما اراذل و اوباش بی منطق هستند و از این دشنام ها بهترین بهره برداری های سیاسی و تبلیغاتی را خواهد کرد!

دیگر آن که این سخن که هر کس مسلمان است پس حتما هوادار رژیم ولایت فقیه است نیز ساخته و پرداخته خود رژیم است! و این رژیم ولایت فقیه است که خامنه ای را .....

..... ولی امر مسلمین جهان می نامد! اما آیا به راستی این چنین است؟ از یک میلیارد مسلمان نهصد میلیون تن از آنها سنی هستند و سنی ها خامنه ای شیعه را به رهبری نمی پذیرند! از صد میلیون تن شیعه نیز بخشی از آنها شیعه هفت امامی و زیدی و کیسانی و شیخی و ..... هستند و باز هم خامنه ای را به رهبری نمی پذیرند! بیشتر شیعیان دوازده امامی نیز خامنه ای را به رهبری نمی پذیرند و از اینها گذشته رژیم ولایت فقیه بیشترین کسانی را که سرکوب کرده و کشته است شیعیان دوازده امامی هستند! (مانند مجاهدین خلق و فرقانی ها و ملی - مذهبی ها و اصلاح طلبان و جنبش سبزی ها و .....) پس چگونه خامنه ای ولی امر مسلمین جهان است و چگونه مسلمان بودن برابر با هواداری از رژیم ولایت فقیه است؟

از سوی دیگر شما می گوئید که اسلام دین عرب هاست و ما آریائی هستیم و ..... دوست گرامی، گذشته از آن که در کشورهای عربی رژیمی مانند رژیم ولایت فقیه بر سر کار نیست با این سخنان و زخم زبان زدن به هم میهنان عربی که در خوزستان و جاهای دیگر ایران زندگی می کنند و با نفرت پراکنی ناسیونالیستی آیا جز رژیم ولایت فقیه کس دیگری سود خواهد برد یا نه؟

درباره آریائی بودن ایرانی ها نیز کی و کجا میلیون ها ایرانی به آزمایشگاه های پزشکی رفته اند و پس از آزمایش های ژنتیک روشن شده است که ایرانی ها آریائی نژاد هستند؟ آریاپرستی کمابیش سیصد سال است که در اروپا پیدا شده است و تا پیش از محمدرضا پهلوی ما چیزی به نام آریاپرستی در ایران نداشتیم و آریاپرستی پدیده ای وارداتی است! و این سخن خنده دار که ایرانیان از نژاد اهورائی آریائی هستند ساخته و پرداخته محمدرضا پهلوی است که هم پدرش ترک بود و هم مادرش ترک بود و هم خودش ترک بود اما چون زهر آریاپرستی مغزش را از کار انداخته بود نام خودش را آریامهر گذاشته بود!!!

دوست گرامی، بختیاری، امیدوارم همه ما از گفتن و نوشتن سخنان نسنجیده خودداری کنیم و با دست خودمان آب به آسیاب رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه نریزیم!