Skip to main content

جناب جمال شما صد سال هست که

جناب جمال شما صد سال هست که
Anonymous
عنوان مقاله:
پرچم پاره کردید، آفرین!

جناب جمال شما صد سال هست که با نفی ترک، عرب، فارس و با کشتار آشوری و ارمنی برای خودتون ملیت واحد تعریف کردید.
این چه ملتی است که کرمانجی‌اش زبان سورانی‌اش را نمی‌فهمد.
حتی مذهب واحد ندارد
ایزدی اصرار دارد من را کرد ننامید چون هزار سال است که کرد سنی در سرزمین خودم پدرم را درآورده، من را ایزدی بنامید ولی ناسیونالیسم صد ساله کرد اصرار دارد که او را کرد ایزدی بنامد.
زازا می‌گوید من کرد نیستم و زبان کرد را نمی‌فهمم ولی ناسیونالیسم صد ساله کرد می‌گوید که کرد است.
فیلی و شیعه‌اش به استقلال اقلیم رای منفی می‌دهد.
بعضی متوهمین کرد هم که اصلا لرهای ایران را که شیعه هستند و زبانشان کاملا متفاوت از کردی است (لری از شاخه جنوب غرب زبانهای ایرانی است در حالی که کردی مثل گیلکی و تالشی شاخه شمال غربی است) کرد مینامند و نقشه‌ای تدارک دیده‌اند برای رسیدن به خلیج فارس

جمال جان شما می‌توانید بسوزید ولی واقعیت این است که ترکهای آذربایجان ملتی هستند با زبان واحد و مذهب واحد ولی این در مورد کردها صادق نیست.
به همین دلیل است که هروقت که به هدفتان که استقلال هست نزدیک شدید، خود احزاب به جان هم افتادید.
امروز هم گزارشات آشوریهای سوئد، آمریکا و استرالیا نشون میده متضاد برندی هستید که دولت اقلیم سعی داره به نمایش بگذاره (رواداری مذهبی، حقوق زن و ...)
بیخود نیست که مسیحیان عراق و سوریه از تصمیم ترامپ در دسامبر 2018 حمایت کردند. هرگز یادم نمیره که شما کردها چه جلز و ولزی می‌کردید زیر پست‌های https://twitter.com/iraqschristians میگفتید که شما رو از دست داعش نجات دادیم. ولی واقعیت چیز دیگه‌ای هست (https://www.voltairenet.org/article198108.html)
شما در همراهی با سیاست‌های پانترکیستی عثمانی و تاکید روی مذهب سنی و یکسانتون با ترکهای عثمانی، ارامنه و آشوریها را از آناتولی حذف کردید.
در همراهی با سیاستهای پانعربیستی پادشاهی عراق و تاکید روی مذهب سنی و یکسانتون با عراقیها، آشوریها را از شمال عراق حذف و به حسکه سوریه فرستادید
کور خوانده‌اید که این بار با کمرنگ شدن نقش مذهب در جامعه ایران و پررنگ شدن نقش آریایی‌گری، ترکهای آذربایجان رو قتل عام کنید و سرزمینشون رو ضمیمه کردستان بزرگ!!!! کنید.