Skip to main content

به دستور ترکهای عثمانی و

به دستور ترکهای عثمانی و
Anonymous
عنوان مقاله:
1500000 نفر ارمنی بە دست تورکها کشتە سدند

به دستور ترکهای عثمانی و مستقیما توسط کردهای محلی کشته شدند. اسناد و روزنامه‌های وقت، عذرخواهی احزاب کرد از ارامنه همگی شاهدند.
آنها ترک عثمانی بودند که به قول خود شما مذهبشان با ما متفاوت است و قرابتی با ما ندارند. ... شما و ارامنه با ترکیه بجنگید و حقتان را بگیرید.
ارامنه البته دل خوشی از اکراد ندارند پس سعی نکنید از نام اونها سواستفاده کنید چون فردای استقلال کذایی‌تون باید با ارمنستان بجنگید چون دقیقا ارمنستان بزرگ شامل شرق ترکیه هست که الان شما اکراد غصب کردید و در مدارس ارمنستان اون قسمت رو هایک کوچک می‌نامند و به فرزندانشون تعلیم میدن که اینجا سرزمین غصب شده شماست. در فرهنگ ارمنی نقاشیها و آثار هنری متعددی از هجوم گاه و بیگاه قبایل کرد محلی به صومعه اچمیازدین (نماد ناسیونالیسم ارمنی در طی قرون) وجود داره.

صحبتی که با یک ارمنی داشتم نوشته بود
For us, ISIS, the Turks and the Kurds are the same. The only Kurds that we don't have any problems with are Yazidis. A group of them live in Armenia now and they're the best meat sellers. I and my wife are going to buy meat tomorrow.
پس هرگز سعی نکنید پشت ارامنه پناه بگیرید.
شما حق ندارید با استفاده از اتهام پانترکیسم و ربط دادن ما به ترکیه حق ما رو بر سرزمینمون تحت‌الشعاع قرار بدید.
اگر ما از عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه دفاع کردیم بخاطر این هست که موجودیت گروهکهای کرد میتونه در آینده نزدیک موجودیت و خلا قدرت موجودیت ملت ما رو به خطر بندازه.
ما ترکهای آذربایجان ملتی هستیم با زبان واحد (ترکی آذربایجانی) و مذهب واحد (شیعه) و در نهایت هم حق خود را خواهیم گرفت.
برخلاف شما که ناسیونالیسم صد ساله کردتان کرده، اقوام همسایه ما همواره در طی 10 قرن گذشته ما را ترک خواندند و حتی در کتاب‌های مستشرقان اروپایی قرن 19 ما Persian Turks نامیده شدیم که یعنی ترک ایرانی. نام آذری از جیب استالین درآمده و توسط پهلوی تبلیغ شده و لذا این نام را نفی می‌کنیم.
ما ترک هستیم درست همانطور که آلمانی‌های سوییس آلمانی هستند.
یک نفر با مدرک دکترای زبان آلمانی نمیتونه به راحتی لهجه سوییسی‌ها رو درک کنه. صرف تفاوت آذربایجانی با استانبولی نمیتونه چیزی از ترک بودن ما کم کنه.
ما ترک آذربایجانیم و شیعه!
...