Skip to main content

جناب جمال مثل اینکه به جز

جناب جمال مثل اینکه به جز
Anonymous
عنوان مقاله:
...

جناب جمال مثل اینکه به جز فحاشی و پانترک گفتن چیز دیگری در چنته ندارید. فعلا تشت رسوایی شما از بام افتاده و زنان آشوری و ایزدی در اروپا پرده از همکاری پیشمرگه‌ها با داعش برداشتن که البته عجیب نیست و سابقه دارید(Seyfo 1915 — Sold for a hen)
راجع به ترکیه صحبت کردید. به شما می‌گویم ما نه تنها از ترکیه بلکه از هر دولتی که از موجودیت ملت ما در برابر تروریستهای پژاک و کومله دفاع کند، پشتیبانی خواهیم کرد. خواه دولت ترکیه باشد، خواه دولت جمهوری آذربایجان باشد، خواه دولت جمهوری اسلامی ایران باشد، خواه آمریکا باشد و ...
در رابطه با جنایت و همکاری با ترکیه حرف زدی. به شما عرض میکنم این گنده گویی‌ها ... دست داشتن کردها در کشتارها و همکاری با ترکهای عثمانی مساله مخفی نیست.

در رابطه با منطقه مکری و آذربایجان غربی فرمودید. اولا منطقه مکری حدودش مشخص است و هرگز ارومیه داخل منطقه مکری نبوده. شما دارید جز رو به کل تعمیم می‌دهید. منطقه مکری جنوب آذربایجان غربی و جنوب دریاچه ارومیه هست. دوما ما مثل شما زیاده خواه نیستیم. البته که ساوجبلاغ مکری (مهاباد) کردنشین هست. شما و رییسانتون ...
در رابطه با جعل تاریخی قوم ترک حرف زدی. باید بگویم فعلا این شمایید که اربیل پایتخت باستانی آشور را به برند پایتخت باستانی کردستان مجهز کرده‌اید. تصاویری که اریک ماتسون در سال 1932 از اربیل گرفته را ببینید حتی یک نفر با لباس کردی نیست. چرا؟ چون مردم شهرنشین اون نواحی کرد نبودند. اربیل در طی دوره ساسانیان و خلافت عباسی، یکی از مراکز مهم مسیحیت بود. قبل از رونق مسیحیت اربیل مرکز پرستش ایشتار از الهه های سامی و آشوری بوده است (آیا کرد آریایی سامی است؟ خیر پس کرد در حال جعل افسانه به نفع خود است). کرد در 100 سال گذشته کاری جز جعل و برپایی تاریخ 7000 ساله برای خود نداشته ولی واقعیت این است که از مهاجرت آریاییها به ایران بیش از 3500 سال نمیگذرد. حالا چطور کرد که شاخه‌ای از آریاییهاست 7000 سال در غرب ایران بوده؟ خدا عالم است.