Skip to main content

نویسنده این نوشتار رویدادهای

نویسنده این نوشتار رویدادهای
تبریزی

نویسنده این نوشتار رویدادهای سال ۱۳۵۷ را انقلاب نامیده و از بهمن ماه سال ۱۳۵۷ با نام بهمن کبیر نام برده است! اما بی هیچ گمانی رویدادهای سال ۱۳۵۷ انقلاب نبودند و آن چه که در سال ۱۳۵۷ رخ داد انتحار اسلامی بود نه انقلاب اسلامی!

اما بدبختی کجاست؟

بدبختی آنجاست که فراوانند گویندگان و نویسندگانی که خود را دشمن رژیم دوزخی ولایت فقیه در ایران می دانند و رویدادهای سال ۱۳۵۷ در ایران را به جای انتحار اسلامی، انقلاب می نامند! حتی کمونیست ها، حتی شکنجه شده ها، حتی زندان رفته ها و ..... که این دوستان بدبختانه در گمراهی ناب و در دریای تاریک نا آگاهی به سر می برند!

انقلاب به دگرشی در یک سرزمین که ساختار کشورداری در آن سرزمین را دگرگون کرده و آن کشور پیشرفت کند گفته می شود، مانند انقلاب بزرگ فرانسه، انقلاب اکتبر در روسستان، انقلاب چین و ..... اما هنگامی که پس از .....

..... رویدادهای سال ۱۳۵۷ سرزمین ایران هزار و چهارصد سال به گذشته بازگشت آیا می توان سخن از انقلاب گفت؟

بدبختانه آن گروه از دشمنان رژیم ولایت فقیه که رویدادهای سال ۱۳۵۷ را انقلاب می نامند روشن نمی کنند که از کدام انقلاب سخن می گویند؟ این رژیم ولایت فقیه است که به رویدادهای سال ۱۳۵۷ نام انقلاب داده است و آیا به روی کار آمدن رژیم دژخیمان و شکنجه گران در پی نا آگاهی مردمی که در سال ۱۳۵۷ می خواستند خود را از زندان آریامهری برهانند اما به جای انقلاب دست به انتحار اسلامی زدند برابر با انقلاب است؟

آیا بازگشت ایران به هزار و چهارصد سال پیش و به روی کار آمدن رژیمی که با فرهنگ و روش های زمان برده داری و شترچرانی در ایران فرمانروائی می کند و دوزخ آخوندی را جایگزین زندان آریامهری کرده است برابر با انقلاب است؟ و آیا به روی کار آمدن رژیمی که اقتصاد آن بر پایه مفت خواری، بانکداری آن بر پایه رباخواری، دادگستری آن بر پایه رشوه خواری، کشورداری آن بر پایه زورگوئی، فرهنگ آن بر پایه خرافات، هنر آن بر پایه زوزه کشی و همه تار و پود آن بر پایه دروغ و مردم فریبی است برابر با انقلاب است؟

ای دوستان گمراه! کو آن انقلاب؟ و سخن از کدام انقلاب است؟ کسانی که خود را دشمن رژیم ولایت فقیه می دانند باید بکوشند واژه هائی را به کار ببرند که رژیم دژخیمان و شکنجه گران از آنها سود نبرده و نگوید که حتی دشمنان ما هم رویدادهای سال ۱۳۵۷ را انقلاب و ما را نیز انقلابی نامیده و دارنده و سردمدار انقلاب سال ۱۳۵۷ می نامند! و کوتاه سخن آن که دشمنان رژیم دژخیمان و شکنجه گران به جای انقلاب در سال ۱۳۵۷ باید سخن از انتحار اسلامی در سال ۱۳۵۷ بگویند و بنویسند!