Skip to main content

چرا رژیم از گسترش اعتراضات

چرا رژیم از گسترش اعتراضات
Anonymous

چرا رژیم از گسترش اعتراضات آتی بیمناک است؟
1. رژیم بخوبی میداندکه وضعیت فعلی، سکوت نیست. بلکه آرامش قبل از توفان است.
بنظر میرسد لذت توهین کردن"جوک ترکی گفتن" در مذاق پانفارسیسم به زهر بدل شده است. گوئی در اثر عدم تمکین و ترس از فرو پاشی ایران، استهزا را تبدیل به تهدید و فحش گوئی کرده اند نمونه اش توهینهای اخیرا است که از حلقوم پاره ای از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در استادیوم آزدی تهران نسبت بملت آزربایجان شنیده میشود.
آنها بخوبی میدانند که ملت آزربایجان مثل دیگر ملتهای ایران،در حال یک دگر دسی، تشکل و انسجام تشکیلاتی است، تا در فردای بزنگاه تاریخی آمادگی لازم را برای مقابله با تهاجمات راسیستی پانفارسیسم را داشته باشد. زیرا در فردای تحولات جهنم ایران، نباید مشتی پانفارس نژاد پرست دوباره به بهانه ایران و ایرانیت و شعار همه باهم، هژمونی خود را در قدرت تثبیت نموده با وعده های

دروغین، زبان ملل غیر فارس را قدغن کرده، با نابودی فرهنگ شان، ملت های غیر فارس را، دوباره به گاو آهن و خیش به بندند.
2. از طرفی چون سرویسهای مخفی"اتاق فکر" لندن و پاریس... و امثالهم بخوبی میدانند که ملتهای غیرفارس با توجه به تجربه تلخ گذشته، منتظر شاه و شیخ جدید، و یا منتظر رهبر و یا ناجی سفارشی از خارج نیستند.
زیرا دوران شیخ و شاه و رهبر بازی تمام شده است. مردم خواهان ایجاد دمکراسی و حق تعیین سرنوشت خویش اند.
ملتهای غیر فارس در طول این سالها به این نتیجه رسیده اند، که هر ملتی باید در مناطق خود، حاکمیت و اداره خود را، خود در دست گیرد.
از نظر تاریخی به این امر مسلم پی برده اند که پانفارسیسم نژاد پرست نه دلش به مردمان غیر فارس میسوزد، و نه ارزشی برایشان قائل است. و حتا آنان را دشمن موجودیت خود بشمار میآورد.
بهمین دلیل ترویج جوکهای شنیع علیه ملل غیر فارس، ماهیت راسیستی و عقده های مزمن پانفارسیسم را در طول سده گذشته، نسبت بملل غیر فارس را بروشنی نشان میدهد.
البته نباید از نظر دور داشت، که نه تنها "اتاق فکر" لندن و پاریس.. و امثالهم نیست، بلکه حافظه عمومی ملتهای غیر فارس بخوبی به این موضوع واقف است که پروژه فارس سازی ایران شکست خورده است.
اکنون این سوال در ذهن متبارد میگردد؛ چرا "اتاق فکر" غرب؛ در خصوص تغییر رژیم پانفارس، سکوت کرده است؟ در صورتیکه بخوبی میداند رژیم اسلامی تهران یک رژیم تروریست و نژاد پرست است، بیش از چهل سال هشتاد میلیون انسان را به گروگان گرفته است؟
رژیمی که بجای پاسخ گوئی به مایحتاج مردم و گرانی بنزین، بیکاری، و افت دستمزد ها، با سرکوب اعتراضات ماههای اخیر 1500 نفر از تظاهر کنندگان را در شهرهای مختلف به گلوله بسته، بطور وحشیانه قتل عام کرده است.
در پاسخ این سوال اشاره به نکته ای خالی از فایده نیست؛
3. در عصر اینترنت و گردش آزاد اطلاعات در سطح وسیع، بنظر میرسد غرب آلتر ناتیو مطلوبی که مورد تائید مردم باشد، و منافع غرب را تامین کند در دست ندارد.
اگر چه سردمداران رژیم پانفارس در مقابل مردم ایران، گستاخ، دیکتاتور و سرکوبگر اند، اما در مقابل دولت مردان غربی، چاپلوس، نوکر صفت، چاکر مآب، و مثل گاو شیرده اند.
رژیم با اینکه میخواست با هدف قربانی کردن قاسم سلیمانی، برای سرپوش گذاشتن به اعتراضات ماههای اخیر، توجه عموم را بطرف تشییع جنازه وی سوق دهد تا بلکه خود را از خشم اعتراضات مردم برهاند.
در راستای اهداف جنایتکارانه خود، هواپیمای بوئینگ اوکراین را با راکت سرنگون کرد، تا بلکه با قربانی کردن مسافرین هواپیما، انظار عمومی را به این حوادث دلخراش سوق داده، با نسبت دادن جنایتهای خود به اسرائیل و آمریکا، بتواند توجه مردم را به یک دشمن خارجی جلب نماید.
اما نقشه های جنایتکارانه اش نقش بر آب و دستش برای جهانیان رو شد.
در پان لازم به یاد آوریست، رژیم اسلامی تهران، رژیمی قاتل، تروریست و جنایتکار است.
این رژیم برای بقای ننگین خود از هیچ جنایتی ابائی ندارد.
اما با تمام رجز خوانی هایش از عصیانهای عمومی و تظاهرات آتی، بیمناک است. بهمین جهت برای استمرار حیات ننگینش حاضر است میلیونها انسان را قتل عام کند.
از طرفی برای حفظ قدرت، هست و نیست مملکت را در اختیار روسیه قرار داده،کار بجائی رسیده که مسکو در پشت پرده، برای مسائل ایران تصمیم میگیرد.
با توجه به این امر، بروز هرگونه حوادث ناگواری در ایران ممکن است، بعید نیست که رژیم برای بقای خود مثل کسی که در حال غرق شدن، دست به هر چیزی میندازد،
برای جلوگیری از عصیان های آتی سراسری، به شگرد دیگری متوصل شده، در مناطقی از ایران دست به تخریب مراکز هسته ای زده با ایجاد فاجعه زیست محیطی، با انگیزه مقصر نشان دادن آمریکا، اذهان مردم را اینبار با حوادث ناگوار و فجایع دیگری مشغول سازد.