Skip to main content

همانطور که قبلا اینجا اشاره

همانطور که قبلا اینجا اشاره
Anonymous

همانطور که قبلا اینجا اشاره شد، این فرد با نام "داور "، یک پان ترک و یک... سابق ضد چپ است که فقط اسم اکثریت و حزب توده را شنیده و از 70 گروه دیگر چپ بی اطلاع است . در میز وحدت سازمان پیکار فقط 11 سازمان چپ وجود داشت . سازمان راه کارگر سومین جریان مهم و توده ای چپ بود، و اتحادیه کمونیستها که حمله سربدران در شمال ایران را شروع نمود نیز چپ بود، و سازمان فدایی ،5 شاخه شد . حالا این "داور"، ...سابق؛ مثل فرح پهلوی که میگفت شاه را فدایی های الکثریت سرنگون کردند. و خبرنگار و مصاحبه گر به او گفت اعلیحضرتا ! آنزمان فدایی ها به اقلیت و اکثریت تقسیم نشده بودند ! .حزی اللهی ها هم جلو دانشگاه تهران شعار میدادند ،یپرمان خان ارمنی و ستارخان مجاهد اعدام باید گردد ! - یعنی فکر میکردند ایندو هنوز زنده هستند و عضو سازمان محاهدین میباشند ،و دفتر حزب حمهوری اسلامی را منفجر کرده اند !
این داور، ...

سابق نیز هنوز در فضا و زمان فرح پهلوی در کاخ نیاوران زندگی میکند چون از میان 70 سازمان و حزب و گروه چپ، فقط" فدایی اکثریت و حزب توده "را میشناسذ. او یک پان ترک تجزیه طلب است که خودش را زیر نام دفاع از ایران ، برای رد گم کردن ،قایم نموده .
پان ترک ها مانند ساواکی های طزفدار سلطنت، اغلب ... و عقب افتاده و ارتجاعی و کینه خو هستند. به نوشته های سازاچ و تهراقلی و علی کانادایی و تورک اوغلی و یاراذیسیقلیق و یلینیک سابق و آشپزباشی.... در کمنتهای روزهای گذشته توجه کنید تا ببینید این فرد با نام دروغین "داور " ، یکی از این افراد است!