Skip to main content

اقدام "علی خامنه ای" رهبر ج

اقدام "علی خامنه ای" رهبر ج
Anonymous

اقدام "علی خامنه ای" رهبر ج.ا. ، علیه قوانین انتگرال و دیفرانسیل در کتابهای درسی ، نشان داد که" ترک و پان ترک " آذزی ، در طول هزار سال حکومتهای طاغوتی ترک تبار، چه آسیبهایی به فرهنگ و مردم ایران زده اند. صدرالاشراق ؛دوپهلو گو ،که گاهی تجزیه طلب ضد ایرانی میشود، و گاهی ایران باستان پرست ،میگردد، اخیرا در تلویزیون اجاره ای ، اعلان نمود که پدرش اراکی است و او فقط در تبریز بخاطر شغلهای زمان قاجار در زیسته و ریشه دارد. لوایی هم متوجه شد که دشمن اش فارسها نیستند ،بلکه دولت و حکومت شیعه آذری ترک؛ حاکم بر ایران است.
خلاصه دنیا در حال تحول است. قبلا اینجا گفته شده است که پان ترک بی منطق بیسواد نادان راسیست آذری ضد ایرانی، هر 3 هفته تا هر سه ماه ، یکبارنظرات سیاسی خود را عوض میکند، چون خواسته هایش بی اساس و زیاده خواه و غرض ورزانه و خائنانه و ستون پنجمی هستند. به نوشته های یارادیسیقلیق یلینیک

سابق ؛ حقوق بگیر ومزذور سنی و بلندگوی کشورترکیه و اردغان در این صفحه، توجه شود تا ببینید با این شخص باید فقط طبق قانون مصطوعات و پروپاگاند ای گوبلزی ،برای دول خارجی و فریب مردم آذری ، در آینده ای نزدیک باید برخورد نمود.
می بینید که چه" شاه مهرههای" پان ترکی، در این سایت و در حکومت ایران ،حامی فاشیسم شیعه داعشی ولایتی با پول نفت ایران و پول اداره سوسیال کشورهای غربی میباشند.