Skip to main content

مقاله اقای جداری هر چند انسان

مقاله اقای جداری هر چند انسان
Anonymous
عنوان مقاله:
انقلاب دامی برای نسل اینده

مقاله اقای جداری هر چند انسان دوستانه است اما حقیقت این است که انقلاب از هر نوع دامی برای نسل های آینده است .روح مقاله اقای جداری اکنون در شوروی سابق و اروپای شرقی از کالبد جامعه جدا شده و خاطره ای تاریخ در روح وروان مردمان سوسیالیسم زده باقی گذاشته است .هدف دشمنی نیست ولی پرسش این است که چرا سوسیالیسم شکست خورد؟
اما انچه به کشور ما ایران مربوط میشود این است که جریان چپ با ان اهداف وارزوهای تاریخی بجای دفاع از ازادی و عدالت اجتماعی همه ایده ال های خود را زیر پا گذاشت و به دفاع از
دشمن تا ریخی خود ارتجاع دین و اخوندها پرداخت .ایا رهبران سوسیالیست علمی امضایی بر انچه چپ در ایران انجام داد خواهند گذاشت ؟
انچه روی داد یک فاجعه بود ولی امروز نظر انقلابی اقای جداری چگونه میتواند به انقلاب سوسیالیستی منجر شود ؟
گروهای دینی. مانند مجاهدین و گروهای تجزیه طلب ترک وکرد وعرب و نماینده گان

دولت های بیگانه میدانی و فضایی برای نظرات اقای جداری نخواهند گذاشت .انقلاب و سرنگونی نظام بدون شک در اینده روی خواهد داد ،اما تاسف نویسنده این سطور از رنج وارزوهای به ثمر نرسیده نویسنده مقاله است که همه هستی و توانایی وجوانی خود را قربانی اهداف غیر عملی کرد .
نه تنها ایشان بل هزاران انسان پاک و فرهیخته قربانی سرابی بنام سوسیالیسم و عدالت همگانی شدند .تجربه تاریخی سوسیالیسم در شوروی وبرامدن اخوند ها در ایران برای هر انسان فرهیخته ای کافی است که از سراب ودروغ مسلمین و سوسیالیسم دوری کند .
اینکه از منجلاب اسلامی نجات پیدا کنیم و به سوسیالیسم برسیم فقط یک خیال شیرین ولی باطل است .کامروا باشید .