Skip to main content

"لاشین " همچون فشاز سنج پمپ

"لاشین " همچون فشاز سنج پمپ
Anonymous

"لاشین " همچون فشاز سنج پمپ بنزین، مدام از "فشار معده " دیگران در منطق پان ترکی اش استفاده میکند.
روانشناسان و فرهنگ شناسان و زبان شناسان و مغول شناسان باید به این کشف نائل آیند که چرا این سرخپوست امریکایی، مدام کلمات و جملات خاصی را با هدف توهین و بی منطقی تکرار میکند ؟ !
حدود 3 سال ،یک نقل قولی از آ.الیار برای توهین به فارس و ایرانی را در این صفحه تکرار نمود. بعد نادان نامیدن دیگران را در این سایت پیشه خود ساخت. جند صد بار از سر بریده داریوش در تشت خونین یک فاخشه عهد بوق اینجا سند آورد.------------ ریشه تکرار در زبان دوم این مغول تبار چیست؟ همزاد دیگر وی؛ یعنی" سازاچ" حدود 5 سال در این صفحه نوشت، آذربایجان باید تجزیه شود ،چون "مادر بزرگ "نوههای سازاچ نمیتواند با نوههایش ترکی حرف بزند. من یکروز در خزینه حوض حمام متوجه شدم که این "مادربزرگ "، همان همسر سازاچ است. موضوع را جهت پیگیری به

سازمان زنان فمنیست وطن اطلاع دادم تا بعنوان تحقیر و نادیده گرفتن نقش و هویت و نام زنان ثبت گردد ، چون این شخص همسر خود را خلاف فردوسی ، از طریق نوههایش تعریف میکند. -- در محله ما هم، زنان قبلا بی نام بودند فقط به آنها میگفتند ننه حسین، ننه قاسم، ننه کمال ..... جالب اینکه از اسامی دخترها خودداری میشد چون دال بر بی حیایی و گناه حساب میشد. مثلا کسی نمیگفت ننه زینب، یا ننه منیژه یا ننه عذرا !
نتیجه -- پان ترک مغول تبار ضد ایرانی تجزیه طلب راسیست ، از نظر تاریخی فرهنگی زبانی و سیاسی اجتماعی، حدود 200 سال دچار عقب افتادگی مغولی قاجار اردغانی است. و برای جامعه بشریت، از جمله ایرانزمین ، مضر و خطرناک است.