Skip to main content

کولی بازی در نیاور ! دست از

کولی بازی در نیاور ! دست از
Anonymous

کولی بازی در نیاور ! دست از تخریب فرهنگ و تمدن و مشاهیر کشورهای دیگر بردار !
برای اثبات خود لازم نیست به دیگران زباله پرتاپ کنی . خودت را اثبات کن !
"اورهان پاموک " خود را ترک نمیداند و بدلیل خطر گرگهای خاکستری زیر نظر خفاظت پلیس است. او افشاگر ناسیونالیسم ترک است. جایزه را بخاطر تقلید ادبی از غربیهاو سیاست روز آنزمان ناتو گرفت.
اگر دچار نادانی و تعصب و فاناتیسم و تنفر نیستی، اینقدر حرفهای دروغ و غیرحقیقی ات را در اینجا تکرار نکن ! چند بار تابحال گبرندگان جایزه نوبل را اینجا ادعا کردی؛ که دروغ است . آنهانه ترک هستند و نه آذری.
همین ادعاهایت نشان میدهد چقدر عقده و حسادت بی هویتی و تاریخی داری، که مدام افتخارات جعلی ات را تکرار میکنی تا بتوانی دست آوردهای دیگران را انکار کنی؟ تخت جمشید را که تمام شرق شناسان می سنایند، امثال تو زمین و دریا و آسمان و زیرزمین و مردهها و زندهها را انکار

میکنید و به تاریخ سازی دروغین برای خود میپردازید و دست به فرهنگ دزدی میزنید، چون خود فاقد هویت اجتماغی تاریخی شخصیتی هستید.
شما در حد یک قوم دامپرور گله چران مسیر مغولستان- ایران- آنکارا را طی کردید . فقط دارای دست آوردهای لبنیاتی ماست و کشک و دوغ و قالی و گلیم و گبه و پناهندگی و فرار از وطن هستید .و نه بیش و نه کم !
دست از حسادت و تخریب و عقده نسبیت به فارس و ایران و کرد و ارمنی و سامی بردار ! یک اشهدی بگو ! - و اعتراف کن که امثال شما از طریق ایران و شوروی سوسیالیستی در قرت اخیر وارد جوامع بشری امروزی شده اید . اولین ساختمانهای تان را روسها و ایرانیان و غلفای عباسی ساختند.
عظمت فرهنگ و تمدنهای چند هزاره سال خاورمیانه را اعتراف کن ! اگر چیزی در چنته داری، خود و فرهنگ مغولی اویغوری ات را اینجا ثابت کن و به رسم جد ترک صفوی ات 3 بار اشهد بگو که ایران را نمیتوان کوچک نمود چون ... پان ترک تازه از راه رسیده، کوچکتر از آنست .