Skip to main content

خجسته باد روز جهانی زن بر همه

خجسته باد روز جهانی زن بر همه
تبریزی

خجسته باد روز جهانی زن بر همه زن های جهان / دوستان گرامی، کوتاه و گویا برایتان گفته باشم در دوزخی بی همتا در جهان به نام ایران هنگامی زن ها به برابری حقوقی با مردها دست خواهند یافت که دین خردسوز اسلام نابود شود!

دین خردسوز اسلام به هر سرزمینی پا گذاشته است زن ها را به زنجیر کشیده است و بدون ریشه کن کردن خرافه های به جای مانده از زمان برده داری و شترچرانی رسیدن به برابری حقوقی زن و مرد ناشدنی است!

برای نابودی دین خردسوز اسلام باید کار فرهنگی کرد و این دین خردسوز را از مغزها شست! چرا رضاشاه با آن که برای برابری حقوقی زن و مرد کارهای ارزنده ای انجام داد اما کوشش های او پس از انتحار اسلامی به باد رفتند؟ برای آن که کار فرهنگی نکرد و رضاشاه حجاب را از سرها برداشت اما از مغزها برنداشت!

هم اکنون در دوزخی بی همتا در جهان به نام ایران و در پی انتحار اسلامی گذشته از آن که .....

..... زن های ایرانی با حجاب سیاهی و تباهی به زنجیر کشیده شده اند یک زن تنها و تنها به جرم زن بودن حق ندارد رهبر شود، حق ندارد رئیس جمهور شود، حق ندارد رئیس مجلس شود، حق ندارد قاضی شود، حق ندارد در مسابقات ورزشی شرکت کند، حق ندارد خواننده شود، حق ندارد به مردی که دوستش دارد ابراز علاقه کند، حق ندارد بدون اجازه پدرش با مرد دلخواهش ازدواج کند، حق ندارد از شوهر بدرفتارش طلاق بگیرد، حق ندارد کودکانش را پس از طلاق نگهداری کند، حق ندارد بدون اجازه پدر یا شوهرش گذرنامه بگیرد و به فرامرز برود، ارث زن نصف ارث مرد است، دیه زن نصف دیه مرد است، گواهی دو زن در دادگاه برابر با گواهی یک مرد است و .....

در جهانی که با خردورزی گردانده می شود زن ها پادشاه و رئیس جمهور و نخست وزیر می شوند اما در ایران یک زن پیشنماز یک مسجد نیز نمی تواند باشد! چنان که وزیران امور خارجه آمریکا بیست و چهار سال پیاپی زن بودند (مادلین آلبرایت، کندالیزا رایس، هیلاری کلینتون) و پادشاه انگلستان یک زن است و چند بار نیز پست نخست وزیری و پست های بالای دیگر در کشورهائی مانند انگلستان و آلمان و ..... به زن ها رسیده اند اما در ایران آخوند زده گذشته از آن که رسیدن زن ها به چنین پست هائی ناشدنی است ارزش زن برای گردانندگان رژیم دوزخی ولایت فقیه برابر با ارزش یک جانور و حتی یک ماشین است! برای گردانندگان رژیم روضه خوان ها و نوحه خوان ها یک زن ایرانی یا ماشین جوجه کشی است یا دیگ خوراک پزی است یا ماشین رختشوئی است یا کتری چای است یا جاروبرقی است!

آزادی های نیم بندی که زن های ایرانی در زمان رژیم پادشاهی داشتند پس از به روی کار آمدن رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی از میان رفتند و رژیم ولایت فقیه پس از پیاده کردن برنامه هائی مانند حجاب سیاهی و تباهی و پارچه پیچ کردن زنان ایرانی و به راه انداختن گشت های حجاب و عفاف و نسب یاب و ستادهای امر به معروف و نهی از منکر با هزینه کردن میلیاردها پول از جیب مردم ندار و گرسنه ایران از سرزمین ایران گندابی بی همتا در جهان ساخت که در آن یک زن تنها و تنها به جرم زن بودن حق ندارد مانند یک انسان زندگی کند!

پس از به روی کار آمدن رژیم جمهوری اسلامی ورزش بانوان از میان رفت و شرکت بانوان ورزشکار ایرانی در رشته هائی مانند شنای بانوان، ژیمناستیک بانوان، پاتیناژ و ..... به پایان رسید! چرا؟ چون بدن زن ها نباید دیده شوند و دیده شدن بدن زن ها در رشته های ورزشی مانند شنای بانوان و ژیمناستیک بانوان و پاتیناژ و ..... حرام است! (برای نمونه به لینک زیر نگاه کنید تا ببینید چرا کسانی که دین خردسوز اسلام مغزشان را از کار انداخته است با ورزش بانوان در ستیز هستند!)

https://www.youtube.com/watch?v=ke0iusvydl8

زنانی که در دادگستری رژیم پادشاهی قاضی بودند از کار بی کار شدند چون قاضی شدن زن حرام است! و زنان ایرانی که دانشمند، هنرمند، هنرپیشه، ورزشکار و سیاستمدار برجسته شده و درخشیدند کسانی هستند که از دوزخی به نام ایران گریخته و به فرامرز رفتند و پس از دور انداختن حجاب سیاهی و تباهی خود را از زنجیرهای رژیم ولایت فقیه رهانیدند! خواننده شدن زنان ایرانی نیز ممنوع شد و زنان هنرمند و خواننده ایرانی ناچار شدند به فرامرز رفته و هنرنمائی بانوان ایرانی را در زمینه آواز و خوانندگی زنده نگهدارند!

سخن کوتاه، بدون نابودی دین خردسوز اسلام رسیدن به برابری حقوقی زن و مرد در ایران ناشدنی است و برای نابودی دین خردسوز اسلام نیز باید کار فرهنگی کرد.