Skip to main content

اگر رسانه های فارس ها را از

اگر رسانه های فارس ها را از
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

اگر رسانه های فارس ها را از همه طیف . چپ. راست ووو در داخل و خارج کمی رصد کنید خواهید دید در حول منافع فارس و چگونه در ایران سیستم را با محوریت فارس و زبان فارسی پیش ببرند دور می زنند.
تمام بحث ها و تصمیم گیری ها در مورد ایران را متعلق بخود می دانند . و سیاست کشور های خارجی را با منافع فارس تعریف می کنند. در همین مسله سوریه در یک ماه گذشته رسانه های فارس در حمایت از روسیه سنگ تمام گذاشتند.
نوشته ها و کامنت های تورک ها را منتشر نکردند و بعضی ها در داخل و خارخ خود من را بلاک کردند و یا همین ایرانگلوبال سیستم کامنت گذاری را مدتی بست تا تورک ها نتوانند از طریق کامنت از ترکیه حمایت کنند.
ما ندیدیم یک رسانه فارس یا یک حزب تشکیلات فارس صریح در مورد سوریه از حکومت طهران انتقاد کند و بپرسد ما در سوریه چه کاری داریم و منافع ما در سوریه چیست. ((البته منافع فارس ها)) بلی فارس های مخالف حکومت

در طهران مخالف سیاستهایی که بنفع فارس ها است نیستند و در این موارد با حکومت طهران همراه هستند.
تورک ها باید بدانند منافع فارس و تورک چه در سیاست داخلی و چه در سیاست خارجی متضات همدیگر و در واقع روبروی هم قرار دارند. من فکر نمی کنم کتاب مارکس. دمکراسی . حقوق بشر توان حل این مشکل را داشته باشند. فقط بعضی از تورک ها از این طریق خود را گول می زنند یا می خواهند اسیمیله شدن خود را توجیح کنند.
خیلی از تورک ها در اطراف سایت ایرانگوبال هستند و سایر سایت ها ولی ما نوشته ای .کامنتی از اکثر انها در رابطه با حوادث سوریه در دو سه ماه گذشته ندیدیم.
پس چرا فارس ها از همه طیف از روسیه حمایت می کنند این سری تورک ها انها را پان فارس و یا ناسیونالیست نمی نامند
اما اینگونه تورک ها که بیشتر الفباز روشن فکر. چب. ووو یدک می کشند حمایت از ترکیه را ناسیونالیستی و پان تورکی حساب می کنند. و همین ذهن منجمد شده و تحقیر شده اینهاست که اذربایجان جنوبی و تورکها در ایران بعداز چهل و دو سال نتوانستند حق اموزش به زبان مادری را از فارس ها بگیرند. یا یک تشکل .حزب. سازمان قوی تشکیل دهند
تا بنمایندکی از طرف 35 میلیون تورک در ایران در مجامع بین الملی ظاهر شوند و مورد مسایل گوناگون نظر ملت خود را اینعکاس بدهند. در بلایای طبیعی ملت تورک را متحد به همکاری کنند وووو. اما و اما ان تورک عوض اینها برای ما شاهنامه می خواند از ارش کمانگیر می گوید. از انترناسیونال از اتحاد کارگران برزیل در امازون و دخل و خرج کشور چین می گوید و نگران اقتصاد اروپا بعد از جدایی انگلیس اقا از خانم اروپا است.
لیبرال اله شد. نیوکان امریکا بله شد ووو. اما یک کلمه ار دریاچه اورمیه نمی گوید اصلان فراموش کرده زبانش را بریده اند و به زبان اجنبی سخن می گوید. هیچ حرفی از هزاران فعال مدنی تورک در سیاه چالهای فارس ها نمی گوید.
معادن طلا.مس.سنگ وووو اذربایجان توسط فارس ها غارت می شود چیزی نمی گوید
و فارس ها در کنار روس ها علیه تورک ها متحد شده اند چیزی نمی گوید.
اسم اینگونه تورک ها را باید چه گذاشت؟