Skip to main content

ناتو یک اتحادیه یا یونیون

ناتو یک اتحادیه یا یونیون
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

ناتو یک اتحادیه یا یونیون مسیحی کاتولیک است . یکی از مهم ترین مواردی که نمی توانند ترکیه را جذب کنند مسلمان بودن ترکیه است البته این مسله برای انها جنبه بین الملی دارد یعنی مسیحی کاتولیک نباید با مسلمانان رابطه عاطفی بیشنر داشته باشند و خودمانی باشند ان وقت پاپ واتیکان نمی تواند اجازه دهد مسیحی ها کشور های مسلمان را بمب باران کنند و ثروت انها را غارت کنند.
نزدیکی ناتو به ترکیه بخاطر موقعیت تاریخی . موقعیت جغرافیایی. و موقعیت جهانی است اما تا حدودی.
از نظر غرب ترکیه نسبت به سایر ممالک در خاورمیانه رشد بیشتری داشته و از خط غرب بیرون امده و به غرب بخصوص به عصراعیل پرخاش می کند بهمان خاطر بنظر غرب ترکیه به یک جنگ نیاز دارد تا توان و رمقش را از دست بدهد و بشود عراق یا ایران تا حرف گوش کند و برای غرب گردن کلفتی نکند
معامله قرن ترامپ را که علیه ملت مظلوم فلسطین بود هیچ کس مثل ترکیه

محکوم نکرد و ترکیه گفت هر دستی بیت المقدس را از فلسطینیان بگیرد ما ان دست را می شکنیم
این حرف برای امریکا و غرب و عصراعیل بی نهایت قابل قبول نیست اما در عوض روسیه گفت معامله قرن ترامپ را برسی خواهیم کرد یعنی غیر مستقیم روسیه با ترامپ موافقت کرد حالا کسی می تواند از روسیه سئوال کند که بلاخره معامله قرن ترامپ را بررسی کردید یا نه؟ پس چرا ترامپ به ترکیه موشک پاتروت بدهد علیه روسیه.
در رابطه با مسیحی بودن ناتو و اینکه رفاقت انها با مسلمانان نباید بیشتر از حد باشد یک مثال دیگر می زنم
چرا پرنس دایانا زن قبلی ولیعهد انگلیس کشته شد؟ برای اینکه دایانا از دوست پسر مصری خود حامله بود و بچه ای از مسلمان زاده در حال وارد شدن به خانواده سلتتطی مسیحی می شد که می شد خواهر یا برادر ناتنی ولیعد کنونی و ان در اینده در مورد رابطه استتعماری انگلیس با کشور های مسلمان موانع ایجاد می کرد وووو به همین خاطر ان بچه مسلمان باید در شکم مادرش می مرد.
اما ترکیه با اگاهی از این مسایل غرب به طرف روسیه رفت و این برای روسیه بسیار ارزشمند بود که ناتو دست راستش را نه تنها از دست می دهد بلکه در کنار روسیه است .
اما ترکیه نمی دانست پناه بردن و یا دوستی با ملت الکلی روسیه هیچ ضمانتی ندارد
و روسیه فقط در حد و حول و حوش چند تا اس 400 و چند ناو موشک پرانی است و چیز دیگری در جنبه ندارد
روس ها برای خودشان هم چنین هستند ایا تاریخ عاشقانه ای از روسیه شنیده اید؟ نه برای اینکه ان حس دوست داشتنی و ارج نهادن به دوستی و عشق در انها وجود ندارد.
پوتین می خواهد اگر توانست تا اخر عمر رئیس جمهور باشد و دوست ندارد چند تا روس دیگر این امکانات را داشته باشند
این همان حس درک نکردن و دوست نداشتن و بها ندادن به دیگرانی که در اطراف وی هستند. یعنی همان روس که هم وطن خودش هستند.
پس هیچ کس از روس ها نباید انتظار چیزی را بکشند چون در کل در حس و وجود انها همچین چیزی وجود ندارد.
و حمایت روسیه از حکومت اسلامی در ایران و حمایت روسیه از دولت قاتل 500 هزار نفر در سوریه را باید در این بی تفاوتی و درک نکردن و حس دوستی نداشتن تلقی کرد.
روسیه چه با ترکیه رابطه داشته باشد که نداشته باشد در جهان تورک مرد