Skip to main content

ســـلام دوســــلار

ســـلام دوســــلار
lachin
عنوان مقاله:
حکومت غیر قانونی پهلویان..

ســـلام دوســــلار..
آقای کاوه جویا..
کنایه من نسبت به ((پادشاهان قاجار فاسد )) از نوشته شما بوده ..( ضاشاه پهلوی، زاده ی ۲۴ اسفند ۱۲۵۶ خورشیدی، در ۳ اسفند ۱۲۹۹ با کودتایی نظامی قدرت سیاسی را در ایران به دست گرفت و عملاً به چیرگی پادشاهی فاسد قاجار در ایران پایان داد.)
من هیچ وقت به شخصیـت این زنده یاد را بی احترامی نکرده ام نمی کتم. مشکل من با کسانی است پادشاهان قاجاری را ( فاسد ) می دانند ولی موقعی که می نویسم اگر پادشاهان قاجاری این همه فاسد بودند پس چرا « نوه » این خاندان فاسد با هزاران حیله و تزویر از صحنه سیاست بر چیده شد؟ البته ( فاسد ) گذاشتن اسم پادشاهان قاجاریان یک امر طبیعی در کشور های دیکتاتوری است. خاندان پهلویان تنها بخاطر اینکه سلطنت غیــــــر قــــانـــو نیــــــشان را با یک جلد « قانونی کاذب » به پوشانند , رژیم قبلی را بایستی با هر وسیله تحقیر و با القاب نادرست خطاب

بکنند تا برای خودشان (( مشروعیّت )) درست بکنند. همانطور که آقای دونالد ترامپ تمام مشکلات کنونی امریکا را بر گردن باراک اوباما می اندازد.
برای اینکه خاندان پهلویان و مخصوصآ دزدی های ثروت ملت ایران بوسیله رضا شاه و خانواده اش را زیر میکروسکوپ قرا ربدهیم, خواند کتاب با ارزش و تحقیقی دکتر محمد قلی مجد ( رضا شاه و بریتانیای کبیر ) را برای دوستداران علم و حقیقت سفارش میکنم. البته مقدمات این کتاب و این برنامه در آرشیو ایران گلوبال موجود می باشد.
https://iranglobal.info/node/22083