Skip to main content

دوست بزرگواری که با نام:

دوست بزرگواری که با نام:
تبریزی

دوست بزرگواری که با نام: "مسئول کامنت ها" در بخش: "صفحه شما" سخنانی را با تیتر: "در سال نو مباحثات را بر اساس موازین دموکراسی پیش ببریم" نوشته اید خواهشمندم برای من و دیگران این نکته ها را روشن کنید:

یک - از یک سو در آئین نامه تارنمای ایران گلوبال آمده است: (..... سایت مخالف هر گونه نژادپرستی است .....) از سوی دیگر ناسیونالیست های نژادپرست در تارنمای ایران گلوبال تاخت و تاز می کنند! آیا به نمایش درآمدن هیتلرنامه های نژادپرستانه در تارنمای ایران گلوبال برابر با آن چیزی است که شما آن را (..... موازین دموکراسی .....) می نامید؟

دو – نوشتن رکاکی ها و هتاکی ها و فحاشی ها و هرزه نگاری ها و سخنان زشت و زننده از سوی بی آبروهای سیاسی شگفت آور نیست اما به نمایش درآمدن این هرزه نگاری ها در ایران گلوبال شگفت آور است، باز هم آیا به نمایش .....

..... درآمدن این هرزه نگاری ها برابر با (..... موازین دموکراسی .....) است؟

سه – آیا به نمایش درآمدن سخنانی دری وری و یاوه و پوچ و بی سر و ته که هیچ پیوندی با نوشتار یک نویسنده ندارند و در جهان اینترنت آنها را هرزنامه می نامند برابر با (..... موازین دموکراسی .....) است؟

چهار – این که چند تن هرزنامه نویس یک تنه با ده ها نام و ده ها آی - پی در "صفحه شما" چرندنامه و هرزنامه نوشته و زمان و نیروئی را که باید برای رسیدگی به هزاران درد و رنج مردم دردمند و درمانده و گرسنه ایران به کار گرفته شوند به باد می دهند و آبروی تارنمای ایران گلوبال را به باد می دهند برابر با (..... موازین دموکراسی .....) است؟

و ..... و ..... و .....