Skip to main content

سالام اليكيم

سالام اليكيم
Anonymous

سالام اليكيم
ایشان حتی با تحصیلات آکادمیک و زیستن در کشورهای جهان اولی ، تغییر در تفکرات فاشیستی ایشان ایجاد نشده و بیش از ۱۷۰ کتب تاریخی و اسناد بسیار مهم تاریخی که در رابطه با تورکهای ایران بوده را نابود و مخدوش ساخته که به دست مسئولین کتابخانه ملی انگلیس بازداشت و تحویل محاکم قضایی داده شد .
حال شما تصور کنید در یک قرن اخیر رسما چه بلایی بر سر اسناد واقعی این مملکت آورده شده و جعلیات یهودیها و ماسونها را در جامعه تزریق نمودند.

کانال رشت تورکلری
@rashtturkleriح

حالا شما دوست عزيز اين كار عملى يك پان ايرانيست را مقايسه كن با صد سال آزادى تحريف و از بين بودن آثار و مال خود كردن توسط حكومت پان ايرانيستها كه هر چه خواستند بر سر آثار داخلى آورده اند و همه چيز را مال خود كرده اند و يكى از آنها قيرميزى سيتاره است

اين پان ايرانيست در مدت چند دهه، صدها صفحه از كتب تاريخى مرجع و قديمى را كه مطابق اميال نژاد پرستانه و كوروش گرايانه اش نبوده طبق نقشه و با هدايت عواملى از كتابخانه بريتانيا در لندن دريافت و آنها را مخدوش و پاره ميكرده. تفكر فاشيستى كه محققى را وادار ميكند در آرشيو كتابخانه انگليس وارد و خرابكارى بكند ، ببينيد چه ميتواند بر سر إسناد ملى و كتب تاريخى داخل كه تمامًا در اختيارشان هست ترجمه، تصحيح ، بازخوانى و بازنويسى اش ميكنند وارد سازند. اين جاعلان ، دغل كاران و دزدان تاريخ نويسان ما هستند.