Skip to main content

این ساواکی سابق ضد کمونیست ،

این ساواکی سابق ضد کمونیست ،
Anonymous

این ساواکی سابق ضد کمونیست ، چنان گیج است که از اسم مستعار" حیدر" در کمنت زیر استفاده میکند، و بعد در کمنت دیگر،به حیدرعمواوغلی توهین میکند !!!! سن این ساواکی آواره کینه توز ، چند سال است که نمیداند چه مینویسد؟ ! امثال وی اگر شعور و سواد و صداقت و عرق ملی داشتند، مبارزان را در زمان شاه قتل عام نمیکردند، تا آخوندهای همفکرشان به حکومت برسند. وی به بهانه دفاع از مرزهای ایران، تنها هدف امریکایی اش، فقط توهین به کمونیستها، است. چون ساواکی ها تنها گروه نادان وطن فروش مزدوری هستند که هیچ دشمنی نمی شناسند، غیر از چپ ها. در کلاسهای آموزشی موساد و سازمان سیا فقط یک جمله به آنان آموختند تا ایران را برباد دهند. کمونیستها یکروز هم سر کار نبودند، ولی این ساواک پهلوی دهها سال، زمینه را آماده نمود تا آخوند ضد چپ به قدرت برسد. این حیدر یا دادخواه ،احتمالا همان ساواکی است که در برنامه پرگار بی بی سی

از شکنجه و قتل مبارزان چپ و محاهد با بی شرمی دفاع میکرد. گمانم اسمش حراستی بود . ساواکی دیگر که با "همنشین بهار" مصاحبه کرد،گریه میکرد و دستهایش مبلرزید، میگفت ،ایکاش او حمید اشرف را تعقیب نمیکرد تا بعد ترور کنند.
اینها امثال" جناب ثابتی" مقیم امریکا، هستند تا گلسرخی و دانشیان را به دروغ متهم نمودند و اعدام کردند تا آخوندها را به دستور امریکا روی کار بیاورند.