Skip to main content

یک بیشعور کولی تبار در این

یک بیشعور کولی تبار در این
Anonymous

یک بیشعور کولی تبار در این سایت دائما به چهل میلیون تورک توهین میکند. این دراز گوش که از ترسش حتا جرئت ندارد یک اسم برای خود انتخاب کند، مثل مگسی که دائما در کنار گوش کسی وز وز کند، مشغول چرند گوئی است.
این هرزه گوی ترسو که مثل موش عاشق دالانهای نمناک است و از معرفی خود و ظاهر شدن در ملا عام بیمناک است، به خیال خود فکر میکند چون با کلمات رکیک مردم تورک را مورد هتاکی قرار میدهد، از فردا قباله ایران به نام کولی تباران هندی صادر میشود.
این مفلوک گویا هنوز که هنوز است، ترسی را که در رگ فکری و در ژن هندی خود حمل میکند،
که گویا خلفای عرب اینان را صدها سال به بیگاری و نوکری میگرفتند. همان عربهائی که به این نوکران دوره گرد، خواندن و نوشتن یاد دادند. حروفات یاد دادند، موسیقی یاد دادند، و علم عروض و قافیه یاد دادند.
اینک این نوکران دیروزی تصور میکنند چون انگلیس چند صباحی

اینان را بعنوان دست نشانده مورد عنایت قرار داده است، به خیال خام خود
گویا صاحب تمدن شده اند.
این مفلوک هنور که هنوز است در رویای پریشان خود گویا صدای سم اسبان سلاطین تورک در گوشش طنین میافکند، ترس هولناکی در روح و جانش مستولی میشود.
اینان از تورکان چنان هراسانند که با دخیل بستن به رژیم آخوندی، خوف آن دارند که مبادا روزی بساط رژیم آخوندی پانفارس بر چیده شود.
زیرا میدانند که ملل ایران دیگر برایشان تره خورد نمی کنند. و اگر پروسه سیاسی دگرگون شود، ممکن است دوباره در بیابانهای یزد و کرمان در حسرت تکه نانی به چوپانی و دوره گردی و رمالی مشغول شوند.
از ترکان کینه ازلی در دل دارند،
چون با پول سلطان محمود غزنوی برایشان شاهنامه نوشته شد. چون علامه دهخدای قزوینی تورک، برایشان لغت نامه نوشت. چون پادشاهان تورک اینان از بیابان گردی و دوره گردی و بز چرانی نجات داده، برای خدمت و نوکری به دربار خود راه دادند.
کولی تبارانی که تا دیروز در یکجا بند نبودند، اکنون زیر چتر حمایت سلاطین تورک صاحب نون و نوائی شده بودند، اینک میخواهند عقده های دیرینه خود را با توهین و تحقیر کردن بروز دهند.
به ترکها جوک بگویند، در کتابخانه های انگلیس آثاری را که از قهرمانی تورکان روایت میکند، دزدیده از بین ببرند.
غافل از اینکه دهها نسخه از آن همان کتابهای تاریخی، در کتابخانه های دیگر نیز موجود میباشد.
آقای فرهاد حکیم‌زاده هنوز درک نمی کند، با چنین شیوه ها مرموزانه نمی توان تاریخ تورک را از بین برده آنرا از کتابخانه ها محو نمود.
یکی از تاریخ نویسان امریکائی اخیرا گفته است اگر بخواهیم تاریخ جهان را بنویسم در حقیقت تاریخ تورکها را مینویسم.
چون ثبت و انشای تاریخ جهان بدون شانزده امپراتوری جهان تورک غیر ممکن است، امپرا طوریهائی که صاحب 400 دولت مقتدر بودند. و بیش از چهار هزار سال در جغرافیای وسیعی از اروپا و خاورمیانه تا شرق آسیا حکمرانی کرده اند.
در صورتیکه کل عمر دولت ایالات متحده آمریکا که بنیان گذاران آن مهاجران اروپائی هستند به سیصد سال نیز نمی رسد.
اکنون وز وز مگس گونه چند کولی تبار حتا اگر حلقومشان را بدرند، در واقع از وجه و عظمت تاریخی تورکان و قهرمانی آنان در میدانهای نبرد چیزی کم نمی کند.
پانفارس کولی تبار دیر یا زود از گفته هایش نادم خواهد شد. زیرا کسی که با تورک در افتد بر افتد. اگر باور ندارند، از رئیس و آقایشان از انگلیس بپرسند.
درسی که زنده یاد "آتا تورک" به "ژ نرال چرچیل" داد، هنوز از خاطر امپریالیسم انگلیس فراموش نشده است.
دور از انتظار نیست که کولی تباران پانفارس برای انتقام از ترکان اوامر و نقشه های "بی بی سی فارسی..." و سرورشان امپریالیسم انگلیس را پیش خواهند برد. نقطه چین از من است.
اگر یک مفلوک بد دهن فکر میکند با توهین به ترکان و چسباندن انگ تجزیه طلب به آنان، خود را از مهلکه نجات داده قباله ایران به اسمش ثبت خواهد شد بسی خیال باطل است. بقول مثل معروف:
این ره نه راه راستان رستان است/ این ره که تو میروی به فارسستان است.