Skip to main content

چرا پان ترک مغول تبار نمی

چرا پان ترک مغول تبار نمی
Anonymous

چرا پان ترک مغول تبار نمی تواند مثل آدم و مثل کرد و بلوچ و عرب و ترکمن و فارس و چپ و راست و ملی و مجاهد ، مبارزه سیاسی اجتماعی کند ؟ و باید به مردم دیکر توهین نماید ؟
چرا "پان ترک" بجای مبارزه با دولت و رژیم و آخوند و اسلام، با مردم ایران و با فارس مبارزه میکند و ناجوانمردانه و شارلاتانی و بسبک کثیف، به دیگر اقوام که خود قربانی اسلام ترک صفوی شده اند، توهین میکند؟
اگر فارس هندی است، ترک مغول است. و در نظر ما ، هندی صد شرف دارد به مغولانی که از سرها مناره ساختند و حتی گربه ها را حنوساید کردند.
ما اپوزیسیون ایرانی با پان ترک نادان بی منطق وطن فروش مزدور راسیست ضد فارس، حرف و بحثی نداریم. در درون ایران و در روز موعود تناسب قوا تکلیف این جانیان فراری مقیم دیاسپورا را تعیین خواهد نمود.
اینها اگر صداقت و حق و شرف و غیرت داشتند، در کعبه های دروغین خود در باکو و آنکارا و اوران باتون ساکن

میشدند و نه در اروپا و امریکا و ایران گلوبال مجازی.
با آدم ارتجاعی بی منطق زاسیست دروغگوی دجال نمیتوان به توافق رسید. رفیقرماکیاولی میگفت زور و مشت و لگد ضرورت تربیت اینگونه افراد است. جالا هی بگو استوانه اینطور نبود. فردوسی فمنیست نبود. پرسپولیس را اجنه های خامنه ای آذری ساختند. -- ما در فکر حال و آینده هستیم و همچون چند قرن کذشته بر نادانها مسلط خواهیم بود.
ترک به ترکستان !
ایران میهن فقط اقوام اصیل ایرانی با زبان و فرهنگ پارسی است.
آذری اگر ایرانیست، باید اتوریته مردم ایران را قبول کند/ - و آذری اگر ترک است، باید به ترکستان برود، چون ایران همیشه فاقد قوم و گروهی بنام ترک بوده .
ترکستان سرزمینی است بین مغولستان و چین.
ایران و خاورمیانه و قفقاز و آسیای صغیر ، محل زندگی فارس و عرب و سامی و کرد و ارمنی و هندی است. جای ترک در دشت و صحرای ترکستان است. در همسایگی چین. ترک از نژاد زرد و مغول است.