Skip to main content

اینکه خمینی هندی زاده بود

اینکه خمینی هندی زاده بود
Anonymous
عنوان مقاله:
ریشه خمینی یا مصدر بی وطنی

اینکه خمینی هندی زاده بود مهم نیست ولی او در ایران بدنیاامد و به مدرسه دینی رفت و اخوند شد .اگر اخوند نمیشد بدون شک این همه مصیبت نبود .بسیاری از سیاستمداران و پادشاهان اروپا ریشه غیر بومی دارند ولی انها به کشور خود خیانت نکردند .برای نمونه همسر ملکه ویکتوریا و همسر تزار روسیه نیز المانی بودند.
انچه مهم است نقش دین اسلام و تشیع در ایران است .ایا رجوی فرخ نگهدار کیانوری سیدعلی ودهها پاسدار و دزدهای ملیاردی که همه در ایران بدنیا امدند همه میهن پرست بودند وهستند؟ نه.
در ایران دین پرستی بالاتر از میهن پرستی است . تبلیغ شبانه روزی هزارساله اسلام و تشیع جایی برای ایران دوستی نگذاشته است .تا کنون دیده نشده که اخوندی در باره ایران از روی منبر سخنرانی داشته باشد .دشمنی با ایران و سنت های ایرانی بخشی از وظیفه دینی بشمار میرود .
تا کنون در هیچ جلسه حزبی وسازمانی چپ نه سرود ای ایران

خوانده شده و نه پرچم سه رنگ ایران دیده شده است . پرچم سرخ و سرود انترناسیونال هویت چپ میباشد.بنابراین وجه مشترک خمینی و روسای چپ همین بی وطنی دشمنی با ایران و ایرانی است.
مردم ایران در اثر تبلیغ دین باوران دینخو شده اند و سعادت خود را فقط در گرو عملی شدن باورهای مذهبی ویا نظری میدانند .ایران برای این مردمان پلی برای اخرت موهوم وجامعه سوسیالیستی میباشد .