Skip to main content

إسماعيل زرگريان :کیانوش جان

إسماعيل زرگريان :کیانوش جان
کیانوش توکلی

إسماعيل زرگريان :کیانوش جان این قسمت از مقاله با تیتر شما نمیخواند اینجا"سرانجام از روز یکشنبه، بیست و نهم مارس، ممنوعیت هرگونه تجمع و تشکیل اجتماعات بیش از ۵۰ نفر در تمام سوئد به اجرا درخواهد آمد.
این تصمیمی بود که دولت امروز اتخاذ کرد و نخست‌وزیر، استفان لوون در یک کنفرانس خبری آن را اعلام کرد.
پیش از این، اجتماع بیش از ۵۰۰ نفر ممنوع شده بود. ممنوعیت جدید به‌گفته‌ وزیر کشور، میکائل دامبری، قابل مجازات است و کسی که از آن تخلف کند به جریمه یا ۶ ماه زندان محکوم خواهد شد.در این کنفرانس، استفان لوون از تاثیر ویروس کورونا بر زندگی مردم سوئد گفت و این که در مدتی بسیار کوتاه، مردم شیوه‌ی زندگی خود را تغییر داده‌اند.
او با توجه به نزدیک بودن تعطیلات عید پاک، از مردم خواست توصیه‌های سازمان بهداشت همه‌گانی

کیانوش جان این قسمت از مقاله با تیتر شما نمیخواند اینجا"سرانجام از روز یکشنبه، بیست و نهم مارس، ممنوعیت هرگونه تجمع و تشکیل اجتماعات بیش از ۵۰ نفر در تمام سوئد به اجرا درخواهد آمد.
این تصمیمی بود که دولت امروز اتخاذ کرد و نخست‌وزیر، استفان لوون در یک کنفرانس خبری آن را اعلام کرد.
پیش از این، اجتماع بیش از ۵۰۰ نفر ممنوع شده بود. ممنوعیت جدید به‌گفته‌ وزیر کشور، میکائل دامبری، قابل مجازات است و کسی که از آن تخلف کند به جریمه یا ۶ ماه زندان محکوم خواهد شد.
در این کنفرانس، استفان لوون از تاثیر ویروس کورونا بر زندگی مردم سوئد گفت و این که در مدتی بسیار کوتاه، مردم شیوه‌ی زندگی خود را تغییر داده‌اند.
او با توجه به نزدیک بودن تعطیلات عید پاک، از مردم خواست توصیه‌های سازمان بهداشت همه‌گانی را رعایت کرده و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
استفان لوون هم‌چنین از مردم خواست برای اقدامات ضروری دیگر که در روزهای آینده اعلام خواهند شد آماده باشند." البته بخشی از انتقا دات درست میباشد.