Skip to main content

ناسیونالیسم و شونیسم قومگرا

ناسیونالیسم و شونیسم قومگرا
Anonymous

ناسیونالیسم و شونیسم قومگرا ی پان ترک ارتجاعی مغول در این سایت، اکنون در قرن 21 موجب شد که جهالت گلوبال به زبان پارسی به نمایندگی از امثال سازاچ و لاشین و علی تورک اوعلو و یارادیسیقلیق از جنایت های 1000 ساله سرمایه داری و ارتجاع 2000 ساله جوامع طبقاتی فنودالی قاجار و معول بپردازد. اینها دست آورذهای ترک بیدار شده در قرن اخیر است. قومی که تاکنون زیر سلطه روس و ایرانی و فارس و عرب و چینی بوده ، و اکنون بیدار شده تا از سرمایه داری و ارتجاع فئودالی سلطنتی جنایتکار و سنی داعشی دفاع نماید.
مژده به مردم بیچاره آذری که اینگونه مدافعان و نمایندگانی دارد؛ که در روز روشن، در این سایت ایرانی فارسی زبان ، از سیستم های منحل شده ضد بشر دفاع میکند. اکنون مشخص شد چرا اینگونه افراذ را از سایتهای آذری ترکی مغولی به میان اپوزیسیون ایرانی شلیک و شوت نموده اند. نوع اسلامی آن در ایران از پنبه قطره بنفشه

برای مقعد، و سخنان گهربار رهبری خامنه ای ترک ، به اپیدمی در میان ایرانیان نیز ادامه میدهد.
پان ترک همیشه در میان ایران و ایرانی عامل سرایت جهالت و نادانی و ارتجاع و خرافات بوده و اکنون نمایندگان اروپا و امریکا نشین آن مانند سازاچ و لاشین و تورک اوغلوی علی قشقایی و یلینیک سنی مامور ترکیه در این سایت فعال هستند تا آخوندیسم شیعه صفوی فراموش گزدد و اقوام ایرانی مانند فارس و کرد و ارمنی متهم گردند.