Skip to main content

آقا جمال نشسته سر سفره مفت

آقا جمال نشسته سر سفره مفت
Anonymous

آقا جمال نشسته سر سفره مفت اروپا شعار لنگش کن میدهد. آن کورد بدبختی که نان شب ندارد، با چاروادی و قاچاق کالا در مرز بین ایران عراق به زور شکم خود را سیر میکند، پانکورد جمال بدون درک وضعیت اسفبار آنان با شعار بژی بژی از سر گشاد شیپور میدمد.
به خیال خامش گویا ترکیه، ایران و نیمی از کره زمین کوردستان بوده، از آنان غصب شده است.
آقاجمال از طرفی به نژاد هندی خود فخر میکند، از طرف دیگر از شنیدن واژه کولیتبار احساس ندامت کرده ادعا مکیند یک میلیون سال پیش خاورمیانه حیاط شخصی و ملک اقوام و خویشاوندانش بوده است.
به ادعای وی گویا هزاران پادشاه کورد با ضرب سکه، سنگ نوشته ها، آثار باستانی عجیب و غریب و اعجاز انگیز، با کاخهای مجلل و تمدن عظیمشان صاحب دولتهای پر شکوه و مقتدری بوده اند، که گویا عظمت شان چشم دنیا را خیره میکرده است و ما از آن خبر نداریم؟
به خیال وی چون تروریستهای

سپاه پاسداران، تروریستهای دست آموز حسن روحانی، تروریستهای پوتین، سیا... و امثالهم، در شمال سوریه و عراق، برای فشار آوردن به ترکیه، در خدمت امپریالیسم بکار گرفته میشوند،
گویا انشاالله روزی سوریه، عراق، ایران و تورکیه را تسخیر کرده به اکراد خواهند بخشید تا در آنجا با ایجاد کردستان خیالی کوره های آدمسوزی راه اندازند.
ایشان گوئی با مطالعه بیگانه است، با استماع خبرهای امپریالیسم بی بی سی فارسی.. و امثالهم، با ذوق زدگی فکر میکند که اروپا و آمریکا عاشق چشم و ابروی اکراد هستند، تا بزودی سند کشور های منطقه را به اسمشان ثبت نمایند.
کسی که مطالعات تاریخی دارد وقتی میگوید برادر جمال هول نشو، نکنه از ذوق حلیم به دیگ بیفتی!
اکراد که سالها بود با پیش دستی و مظلوم نمائی حس ترحم مردم منطقه و همسایه ها را بخود جلب کرده بودند، اکنون با توجه به جنایاتی که در سوریه ؛ عراق ایران، مخصوصا جنایاتی که پکک در ترکیه مرتکب شده است، ماهیت خشن و ضد انسانی خود را برای مردم منطقه و جهان به نمایش گذاشته اند.
وقتی میگوئیم آقای جمال حد خود را بشناش، با چشم دوختن به سرزمینهای دیگران با شعار بژی بژی راه بجائی نمیبری! به ریشه پدرانت تماشا کن، که در دوره پادشاهان تورک افشار، صفوی و قاجار با حمایت آنان بخاطر کار و نان شب از حاشیه صحراهای هندوستان یعنی از دامنه کوههای هندوکش بطرف پاکستان سرازیر گشته از طریق افغانستان در صحراهای خراسان برای خدمت به شاهان و سلاطین تورک اجازه حضور یافتید.
در اصل برای خدمت به شاهان تورک، بعنوان ملازمان به آناتولی آورده شدید. شما نه تنها صاحب سرزمینی نبودید، اکنون نیز نه در ایران، نه در سوریه، نه در عراق و مخصوصا در ترکیه صاحب سرزمین نیستید. حق شهروندی چرا!
لازم است این نکته را نیز خاطر نشان ساخت هنوز که هنوز است جائی که اکراد در شمال عراق برای خود اقلیم بارزانی مینامند، بخوبی میدانند که آقای بارزانی در زمانیکه جرج دبیلیو بوش به عراق حمله نظامی کرد، از این فرصت استفاده کرده، با غصب سرزمینهای توکمانان عراق، برای خود اقلیم کردی درست کرد.
در صورتیکه از نظر تاریخی و با تکیه به اسناد و مدارک موجود، هنوز که هنوز است این مناطق به اسم سلطان سلیمان یعنی به اسم پادشاه تورک که قبرش نیز در آن حوالی است، ثبت شده است. و هنوز هم سلیمانیه، نام سلطان عثمانی را بر خود دارد.
و حتا در قرار داد صلح بین ترکیه عثمانی و امپریالیسم انگلیس ، صدها هکتار از این مناطق نفت خیز فعلی یعنی کرکوک، موصل و مناطق اطراف آن ملک شخصی سلطان سلیمان است. به خانواده وی تعلق دارد.
وقتی میگوئیم این سرزمینها مال اکراد نیست. بخاطر این است که سند توافق صلح بین دولت عثمانی و امپریالیسم غرب در دست موجود است.
این سرزمینها بعنوان ملک شخصی سلطان سلیمان پادشاه عثمانی، در اسناد تاریخی نامبرده به بطور قانونی ثبت شده است.
اگر قرار است عراق و سوریه بین جناحهای متخاصم قسمت شود، دولت تورکیه حق دارد بطور قانونی این مناطق را تحت حاکمیت خود قرار داده آنرا به صاحبان اصلی یعنی به ملت تورک بر گرداند.
اکراد که تحت تاثیر شعار زیاده خواهی تروریستهای پکک قرار دارند، با دادن شعار " بژی بژی" چشم خود را بر واقعیتهای اسناد و مدارک تاریخی بسته اند.
از طرفی دلشان خوش است که با اعمال وحشیانه تروریستی میلیاردها دلار به ترکیه خسارت وارد کرده اند.
اما کم کم ورق دارد بر میگردد، اکراد دارند بخود میآیند، از زمانیکه ارتش ترکیه پدافند هوائی، سیستم الکترونیکی مدرن خود را بخدمت گرفته، تروریستها در غار اصحاب کف گرفتار آمده جرئت سر بر آوردن از سوراخ خود را ندارند.
زیرا بخوبی میدانند وعده بهشت موعود با صرف شامپاین شهادت در انتظارشان است تا با ملائکه طناز هم آغوش گردند.