Skip to main content

دوست بزرگواری که با نام:

دوست بزرگواری که با نام:
تبریزی

دوست بزرگواری که با نام: "مسئول کامنت ها" یادداشتی نوشته اید خواهشمندم برای من و دیگران روشن کنید ترازوی شما برای ارزیابی کامنت هائی که می خوانید و سپس آنها را منتشر می کنید چیست؟ بسیاری از کامنت هائی که شما به نمایش درمی آورید ناسازگار با آئین نامه ایران گلوبال هستند! مگر در آئین نامه ایران گلوبال نیامده است که سایت مخالف هر گونه نژادپرستی است؟ پس خواهشمندم برای من و همگان روشن کنید هیتلرنامه ها و سخنان نژادپرستانه ای که در ایران گلوبال به نمایش درمی آیند چرا و برای چه به نمایش درمی آیند؟ و برای چه بخشی از ایران گلوبال به نام: "صفحه شما" گندابخانه ای شده است که در آن ناسیونالیست های نژادپرست تاخت و تاز می کنند؟ آیا این است آن چیزی که شما آن را: (..... چهارچوب و مرز دموکراسی .....) می نامید؟ با این هیتلرنامه ها و با این سخنانی که برابر با نفرت پراکنی .....

..... ناسیونالیستی هستند آبروی ایران گلوبال در میان تارنماهای سیاسی هر روز بیشتر از روز پیش از میان می رود! و برای این هیتلرنامه ها و سخنان نژادپرستانه است که بسیاری از نویسندگانی که شما فهرست آنها را در آرشیو نویسندگان ایران گلوبال می توانید ببینید از ایران گلوبال رم کرده و رفته اند!

در کجای جهان (..... چهارچوب و مرز دموکراسی .....) برابر است با نوشتن سخنان صد من یک غاز و بی سر و ته؟ و در کجای جهان (..... تمرین دموکراسی .....) برابر است با نوشتن هرزنامه و چرندنامه و جفنگ نامه؟ مردم دردمند و درمانده و گرسنه ایران هم اکنون در دوزخی بی همتا در جهان به نام ایران آخوند زده گرفتار هزاران درد و رنج هستند، آیا ایران گلوبال که یک تارنمای سیاسی ضد رژیم است باید به دردها و رنج ها و گرفتاری های ایرانیان ستمدیده بپردازد و یا پر از سخنان چرند و بی سر و ته شود؟ بیش از نود درصد بخش "صفحه شما" با هرزنامه های هرزنامه نویسانی که در آنجا لانه کرده اند پر شده است! آیا گناه از این هرزنامه نویسان است و یا گناه از شماست که این هرزنامه ها را به نمایش درمی آورید؟

دوست بزرگواری که با نام: "مسئول کامنت ها" یادداشتی نوشته اید، تاریخ به فراوانی نشان داده است هنگامی که در سرزمینی مردم ستمدیده می خواهند خود را از فرمانروائی ستمگران برهانند کسانی پیدا می شوند که نه تنها ستمدیدگان را یاری نمی کنند بلکه در راه نابودی ستمگران سنگ اندازی نیز می کنند و چنین کسانی انگل سیاسی نام دارند و هم اکنون تاخت و تاز انگل های سیاسی را همگان می توانند در بخش: "صفحه شما" ببینند! روشن است که فردا پس از نابودی رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه این انگل های سیاسی خائن باید حساب خیانت ها و سنگ اندازی هایشان را پس بدهند!

به هر روی بخشی از تارنمای ایران گلوبال به نام: "صفحه شما" یا باید بسته شود و یا دست کم نود درصد کامنت های آن پاکسازی شوند تا هرزنامه نویسی از میان برود و این هرزنامه نویسان دنبال سرگرمی دیگری بگردند و هرزنامه نویسی در هیچ کجای جهان برابر با آن چه که شما آن را (..... چهارچوب و مرز دموکراسی .....) و یا (..... تمرین دموکراسی .....) می نامید نیست!