Skip to main content

دوستان گرامی، برای پانمی

دوستان گرامی، برای پانمی
تبریزی

دوستان گرامی، برای پانمی زادهای کور و کری که زبانشان مانند پانمی زادهائی همچون گوبلز زبان دروغ بافی و گزافه گوئی است من نه یک بار بلکه بارها با زبان آدمیزاد گفته ام که در شوروی رژیمی کمونیستی بر سر کار نبود و رژیم شوروی رژیمی بر پایه سرمایه داری دولتی بود و نه تنها من بلکه هیچکس خواستار برپائی کمونیسم مدل شوروی در هیچ کجای جهان نیست!

اما این که کسی بیاید و پس از آن همه سخن که من درباره شوروی گفته ام باز هم برای شونصدمین بار بگوید چون در شوروی چنین و چنان شد پس کمونیسم بد است و سرمایه داری خوب است و همه کمونیست های جهان را یک کاسه کرده و با یک چوب براند مانند سخن کسی است که می گوید: "در باز است، باز نوعی پرنده است، پس در پرنده است!" که برابر است با سفسطه!

چنین کسی نخست با دروغ بافی و گزافه گوئی و آمارتراشی به سبک گوبلز می گوید که کمونیست ها صد میلیون تن را .....

..... در جهان کشته اند! سپس می گوید که کمونیست ها هفتاد میلیون تن را کشته اند! (پس آن سی میلیون تن که میان صد میلیون تن و هفتاد میلیون تن گم شدند کجا رفتند؟) پس از آن که می بیند این آمارتراشی ها و گزافه گوئی های بی سند و بی مدرک شنونده و خواننده ای ندارند درباره شوروی روضه خوانی کرده و باز هم از منابعی که وابسته به سرمایه داری و بورژوازی هستند از آمارهائی اشترگربه ای سخن می گوید!

دوستان گرامی، بارها و بارها من گفته ام که رژیم شوروی یک رژیم کمونیستی نبود اما پانمی زادی که کور و کر است باز هم درباره شوروی روضه خوانی و نوحه خوانی کرده و پس از به هم بافتن خشک و تر می گوید که کمونیسم بد است! (پس حتما سرمایه داری خوب است!)

کمونیسم به کنار! آقای لاچین یا لاروس یا لاکوبا یا لاکره یا لاویتنام یا لاکمونیست یا لامارکس یا لالنین یا لاچه گوارا ! پس از روضه خوانی و نوحه خوانی درباره شوروی و کمونیسم خواهشمندم برای من و دیگران بگوئید که سخن شما درباره ناسیونالیسم و ناسیونالیست ها چیست؟ اگر کمونیسم بد است آیا ناسیونالیسم با کارنامه درخشانی از گندکاری های فراوانی که در جهان داشته است خوب است؟ اگر کمونیست ها آدم های بدی هستند پس آیا ناسیونالیست هائی مانند ناپلئون بناپارت شوونیست، کایزر ویلهلم پان ژرمن، بنیتو موسولینی فاشیست، آدولف هیتلر نازی، محمدرضا پهلوی پان آریا، صدام حسین پان عرب، اسلوبودان میلوشوویچ پان صرب و دنباله روان آنها آدم های خوبی هستند؟

آیا هنگامی که مردم دردمند و درمانده و گرسنه ایران گرفتار هزاران تیره روزی و رنج و درد هستند ناسیونالیست هائی که مغزشان با ویروس پانونا از کار افتاده است و در همین تارنمای ایران گلوبال هیتلرنامه می نویسند آدم های خوبی هستند؟ و آیا کلنجار ذهنی مردم ایران آرامگاه کورش و گور داریوش و نژاد اهورائی آریائی و دبستان به زبان مادری و کردستان بزرگ و خلیج عربی است؟ پاسخ شما در این باره ها چیست؟