Skip to main content

ایرانیان چنان درسی به این

ایرانیان چنان درسی به این
Anonymous

ایرانیان چنان درسی به این "مغولزادگان آذری راسیست ضد بشر " بدهند که بفهمند در قرن 21 نمی توان مخالف همه انسانها بود غیر از داعش و اردغان و مغول.
کرد و بلوچ و عرب و ترکمن و فارس با دولت حاکم جنایتکار اسلامی مبارزه میکنند و این عقب افتادههای ذهنی با مردم و انسانهایی مبارزه میکنند که خود قربانی اینگونه دولتهای نیمه ترک نیمه اسلامی هستند.
غالب اینها همانطور که دوستان اپوزیسیون اشاره کردند همکار نیروهای سرکوب و امنیتی شاه و آخوند بوده اند و اکنون بعد از سن بازنستگی روانه اروپا و امریکا شده و با مردم درون ایران مبارزه میکنند. دیروز اعلان شد که 2 تن از اینها بازنشسته سپاه هستند و 2 نفر دیگر ازتشی بوده اند. 1 نفر دیگر، همکار اداره ساواک بوده و چنان در این صفحه از خطر چپ میگوید، انگار کمونیستها 70 سال در زمان پهلوی و 40 سال در زمان آخوندهای ترک صفوی ،بر ایران حکومت نموده اند.
امید است که بزودی

در ایران آزاد شده، اپوزیسیون مبارز بتواند در درون ایران اینگونه افراد را دستگیر و تحویل دادگاههای انقلابی صحرایی بدهد تا هرچه زودتر به زیارت جد اعظمشان چنگیز و اردعان سنی داعشی گرگ خاکستری روانه گردند.
"پان ترک مغول نادان" محصول فرهنگ ارتجاعی قاجار و مغول و شیعه صفوی تزک است و در این سایت ایرانی ، عامل و مهره توحش،نژادگرایی و اشاعه تنفر قومی علیه انسانهای دیگر.