Skip to main content

اگر از یک فیلسوف و یا یک

اگر از یک فیلسوف و یا یک
Anonymous

اگر از یک فیلسوف و یا یک جامعه شناس تحصیلکرده در خارج بپرسید چه کشوری از همه بیشتر پشگل صادر میکند واز همه بیشتر فیلم پورنو وارد میکند، میگود چین و یا هندوستان. اما این چپولها اقتصاد شکوفا و کارآفرین ترکیه را نمیخواهند ببینند. صدور فراورده هایی از نوع پشگل و ورود فراورده هایی از نوع الکل ، فیلم های پورنو از سمت جامعه شناس تحصیل کرده در خارج نادیده گرفته میشود.
فروش و صدور نفت با قیمت کنونی، ضرری بیش نیست. از این جهت آزربایجان شمالی تصمیم گرفته در ساخت اتوموبیل های الکتریکی سرمایه گذاری کند. آمریکا و اروپا و حتا چین و هند، روسیه و آفریقا تقاضای پیش خرید اتومبیلهای ترکیه را داده اند طوریکه اتوموبیل سازی ترکیه ازپس این همه پیشفروش و پسفروش برنمآید. تنها پیشفروش داخلی آن به بیش از چهل درصد جمعیت سی ملیونی رسیده. دیگر جمعیت سی ملیونی کرد که باوری در این پروژه و این اتو ندارد، تقاضایش

از یک درصد بالا نرفته. اما چون تهیه آهن برای پوشش این فراورده کار آسانی نیست، نخبگان ترکیه درصدد برآمده اند لوله های فلزی نفت و گازی را که از خاک ترکیه بسمت اروپا نفت و گاز را ترانزیت میکنند، از زیر خاک بیرون آورده و در تولید این اتوها بکار بگیرند.
برای آگاهی بیشتر به این لینک سربزنید.
www.yaradicliq@saladkhaneh